جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۲
کد خبر: ۷۳۷۸۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۹
مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد از امضای تفاهم‌نامه بین استانداری تهران، سازمان همیاری‌های استان تهران و این شرکت در خصوص مسائل مالی، خدمات شهری و موضوعات مربوط به حوزه شهرسازی اراضی عباس‌آباد خبر داد.
به گزارش شهر، این تفاهم نامه به منظور حل و فصل مسائل موجود در زمینه های مختلف توسط ترکی معاون برنامه ریزی استانداری تهران، رئیسی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان تهران و دکتر نوریان مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد امضاء شده است.

نوریان مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد ضمن اشاره به امضای این تفاهم نامه خاطرنشان کرد:  وجود ساختمان های دولتی در اراضی عباس آباد یکی از چالش های مدیریتی این اراضی است که با همکاری مشترک این نهاد ها باید مسائل مختلف مربوطه را حل و فصل کرد.

وی همچنین افزود: مسئله پارکینگ در سطح شهر تهران یکی از مشکلات اساسی است که ما در اراضی عباس آباد پروژه های متعددی را در این زمینه در دست بررسی، مطالعه و احداث داریم، ضمن آنکه در محدوده استقرار ساختمان های دولتی، احداث پارکینگ مشترک و استفاده از ظرفیت نهادها و سازمان های مستقر در این بخش را در دست اقدام داریم.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد تصریح کرد: اراضی عباس آباد دارای طرح جامع مصوب شورای عالی معماری و شهرسازی کشور است و این شرکت بر همین اساس نسبت به ارائه خدمات و تأمین تأسیسات شهری به بخش های مختلف واقع در اراضی اقدام می کند. 
نظر شما