سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۰
کد خبر: ۷۳۸۱۲
|
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۸
دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت: ژوهانسبورگ آفريقاي جنوبي، اتريش، ايتاليا و در نهايت در سائوپائولو محل برگزاری بازیهای دوستانه و اردوی تیم ملی خواهد بود.
به گزارش شهر، مهدي محمدنبي دبيرکل فدراسيون فوتبال با حضور در شبکه جام جم در خصوص برخي مسائل تيم ملي فوتبال و فدراسيون گفت‌وگو کرد.
وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به اردوهای تیم ملی گفت: ما براي تيم ملي کارمان به سه بخش تقسيم کرده بوديم ابتدا صعود به جام جهاني بود که خوشبختانه اتفاق افتاد. دوم اينکه اردوها و کمپ‌ها را برقرار کنيم که خوشبختانه اين کارها را نيز انجام داديم و در ژوهانسبورگ آفريقاي جنوبي، اتريش، ايتاليا و در نهايت در سائوپائولو برزيل هماهنگ کرديم و اولين تيمي که با آن بازي تدارکاتي خواهيم داشت تيم ملي گينه است که در اسفندماه قرار است ديداري با آنها داشته باشيم و مأموريت سوم ما نيز در نهايت وقتي کارهايي که گفتم انجام شود صعود از گروهمان در جام جهاني است.

وي در خصوص پولي که بايد به کي‌روش داده شود نيز گفت: طبق قراري که با ايشان داريم هر سه ماه يک بار بايد بخشي از حقوق ايشان را بدهيم که تا کنون اين کار انجام شده است.

دبيرکل فدراسيون فوتبال همچنين اضافه کرد: البته در اردوي اتريش ما بايد با بلاروس بازي کنيم که مکاتباتي با آنها کرده‌ايم و آنها هم چراغ سبز داده‌اند فقط بايد توافقنامه آن صادر شود.

وي در خصوص بحث سربازي چند تن از لژيونرها که در چند روز اخير در رسانه‌ها مطرح شده اظهار داشت: ما جلساتي را با سردار باران‌چشمه و سردار صدرالسادات برگزار کرده‌ايم از طرف ما مشکلي وجود ندارد و در کل نيز فکر نمي‌کنم مشکلي پيش بيايد و بيشتر بحثي رسانه‌اي بوده است. از اين دوستان هم به دليل همکاري هميشگي با ما تشکر مي‌کنم.

نبي در پايان در خصوص ماندن کي‌روش در تيم ملي پس از جام جهاني اظهار داشت: با ايشان جلسه داشتيم و تصميم بر اين شد که وي تا پايان 2015 استراليا سرمربي باشد و تصميم داريم که بعد از اين تاريخ هم مدت قرارداد وي را تمديد کنيم کي‌روش براي ما نعمت بزرگي است و با تيم ملي ما انس و الفت خوبي پيدا کرده است و آدم بسيار خونگرمي است. اميدواريم که کار تمديد قراردادشان نيز به خوبي پيش برود.

نظر شما