جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۱۴
کد خبر: ۷۳۸۲۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار می کند
مجتمع فرهنگی هنری نور همزمان با سالروز ورود پر افتخار امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز ایام الله دهه فجر، ویژه برنامه پرده خوانی انقلاب را برگزار می کند.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای فردوس، ضرورت آشنایی کودکان و نوجوانان با حوادث دوران پیروزی انقلاب اسلامی، مجتمع فرهنگی هنری نور را بر آن داشت تا ویژه برنامه پرده خوانی انقلاب را با موضوع خاطرات سال 57 و شهدای انقلاب اسلامی برگزار کند.

با توجه به این که زبان هنر نقش موثری در آشنایی کودکان و نوجوانان با تاریخ انقلاب دارد بنابراین در این برنامه با دعوت از مرشد میرزاعلی حوادث و رخدادهای انقلاب را برای دانش آموزان که در روزهای انقلاب حضور نداشتند به تصویر می کشد و سپس با قصه گویی – به صورت ترکیبی – پرده خوانی می کند.

مرشد میرزاعلی در برنامه پرده خوانی انقلاب به وقایع و جنایت های رژیم پهلوی و همچنین مقاومت ملت ایران تا پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) اشاره خواهد کرد.

خاطرنشان می شود، پرده خوانی از جمله کهن ترین اشکال داستان گویی در ایران است که در مناسبت ها و ایام گوناگون در آن نقال یک داستان حماسی را به شیوه خاص خود تعریف می کند.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند شنبه 12 بهمن ماه ساعت 10 به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در بلوار آیت آلله کاشانی، بعد از تقاطع ستاری، جنب شهر کتاب نور مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44088707 تماس حاصل کنند.

همچنین آدرس اینترنتی ferdos.farhangsara.ir نیز برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 در نظر گرفته شده است.

نظر شما