پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۹
کد خبر: ۷۳۸۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹
دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت: بعد از اينکه تيم ملي به جام جهاني صعود کرد طبق فرمول فيفا به هر کدام از 32 تيم حاضر در جام جهاني مبلغ 8ميليون دلار تعلق مي‌گيرد.
به گزارش شهر، مهدي محمدنبي دبيرکل فدراسيون فوتبال با حضور در شبکه جام جم اظهار داشت: بعد از اينکه تيم ملي به جام جهاني صعود کرد طبق فرمول فيفا به هر کدام از 32 تيم حاضر در جام جهاني مبلغ 8ميليون دلار تعلق مي‌گيرد که 1.5ميليون دلار آن بعد از قرعه‌کشي قابل واريز به هر فدراسيون بود.
به گفته وی همانطور که مي‌دانيد قرعه‌کشي نيز يک ماه پيش انجام شد و ما بايد اين بحث واريز را در فيفا حل کنيم از آنجايي که کفاشيان عضو کميته فوتسال فيفاست اواخر اين ماه جلسه‌اي در مقر فيفا دارند که قرار شده در همان جلسه اين بحث را مطرح کنيم تا مسيري براي دريافت 1.5ميليون دلار مشخص شود و بتوانيم آن را دريافت کنيم.مابقي اين مبلغ نيز بعد از بازي‌هاي جام جهاني به فدراسيون‌ها پرداخت مي‌شود.

نبی در خصوص اينکه چقدر شانس دريافت 1.5 ميليون دلار را در چند وقت اخير داريم، گفت: سپ‌بلاتر رئيس فيفا زماني که در ايران حضور يافت با او اين موضوع را مطرح کرديم و وي به بخش مالي فيفا راهکاري ارائه داد که بتوانند به صورتي اين مشکل را حل کنند اما به طور کلي ما بايد از مباحث قانوني جلو برويم و عمل کنيم کار براي دريافت اين مبلغ خيلي سخت است. ما سه جلسه در وزارت ورزش داشتيم و در اين جلسات کميته‌هاي مختلفي تشکيل شد که بخشي مربوط به تيم‌هاي ملي و بخشي نيز به تماشاگراني که به برزيل مي‌روند مربوط بود. در نهايت صورت‌وضعيت منابع مالي مورد نياز را براي اجراي برنامه‌هاي کي‌روش به کفاشيان گفتيم و ايشان در هيأت دولت مطرح کردند و اميدواريم که هرچه زودتر اجرايي شود.

منبع: ورزش سه
نظر شما