چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۵
کد خبر: ۷۳۸۷۷
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۹
مدیر عامل بانک توسعه تعاون ابراز امیدواری کرد: با تدوین و طراحی یک بسته پولی و مالی دستیابی اتحادیه‌ها و تشکل‌های تعاونی به منابع اعتباری مورد نیاز برای انجام فعالیتهای اقتصادی را فراهم کند.
به گزارش شهر،‌ محمدعلی سهمانی اظهار کرد: بانک توسعه تعاون یک بانک توسعه‌ای و نوپا است که در چارچوب مأموریتها و وظایف ترسیم شده خود اهداف مهمی همچون تأمین مالی بخش تعاون، ارائه خدمات مشاوره‌ای و حمایت مالی از سرمایه گذاری‌های بخش تعاون و فعالیتهای مولد اقتصادی را با پشتیبانی از شرکتهای تعاونی برعهده دارد.

وی بانک توسعه تعاون را از جمله نهادهای مالی بخش تعاون دانست که تعامل اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها با آن امکان ارائه خدمات بهینه به فعالان تعاونی و اقتصادی را به وجود می ‌آورد.

رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون ایجاد انضباط مالی، برقراری توازن بین منابع و مصارف بانک و عرضه خدمات کیفی و مطلوب به مشتریان حقیقی و حقوقی تعاونی را از جمله برنامه‌های این بانک برشمرد.

سهمانی در عین حال از تدوین و طراحی یک بسته پولی و مالی برای بخش تعاون خبر داد و ابراز امیدواری کرد که در قالب این بسته و در یک برنامه‌ زمانبندی شده نیاز اتحادیه‌ها و تشکل‌های تعاونی به منابع اعتباری را برطرف کند.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون در بخش دیگری از سخنان خود از تعامل و گسترش همکاری با بانک رفاه کارگران خبر داد.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه همکاری با بانک رفاه کارگران، همکاری با شرکتهای تابعه و استفاده از حسابهای کارگزاری خارجی برای انجام حواله‌جات ارزی را از مهمترین مفاد تفاهم‌نامه مشترک نام برد.

سهمانی گفت: انتظار داریم با گسترش سطح همکاری‌ها ضمن ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود از ظرفیتهای مشترک دو بانک برای کمک به بخشهای اشتغال و تولید کشور استفاده شود.

به گفته مدیرعامل بانک توسعه تعاون، همکاری با بانک رفاه کارگران، مشارکت در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های سنگین صنعت نفت و گاز و طرح‌های بخش تعاون را در برمی‌گیرد و امکان معرفی و پشتیبانی متقابل از مشتریان خوش حساب و وصول چکهای مشتریان دو بانک در شعب یکدیگر را فراهم می‌کند.
نظر شما