جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۸
کد خبر: ۷۴۳۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
به اهتمام فرهنگ سرای رازی در مسجد دارالسلام برگزار می شود
آیین انقلابی تکبیر در شب بیست و دوم بهمن ، این بار طی مراسمی با شکوه در مسجد دارالسلام اجرا می شود.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رازی، ویژه برنامه بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان" شبهای الله اکبر"، با همکاری مسجد دارالسلام و پایگاههای بسیج و شهید ابهری در یکی از سرچشمه های انقلاب برگزار می شود.

عقیل منصوری رئیس فرهنگ سرای رازی با اعلام این مطلب افزود:در این شب خاطره انگیز برنامه های انقلابی و متنوعی از جمله: تقدیر از خانواده شهیدان انقلاب اسلامی، خاطره گویی پیشکسوتان انقلاب، هم خوانی سوره فجر، مسابقات فرهنگی، تواشیح، پذیرایی و ... اجرا خواهند شد.

وی افزود :در این برنامه علاوه بر پیشکسوتان انقلاب ،آقای صابر خراسانی از شاعران آئینی به شعر خوانی خواهد پرداخت و مسابقه ی حضوری جلوه های نور برگزار می شود.

منصوری با اشاره به این که شروع این برنامه مانند همه مناسک انقلابی با اقامه نماز مغرب و عشا است اظهار داشت: شرکت کنندگان در این آئین در پایان برنامه آئین هم نوا با ملت مسلمان ایران به شکرانه سی و پنجمین بهار آزادی گلبانگ "الله اکبر" سر می دهند و تجمع آئینی با این آوای دشمن شکن به پایان خواهد رسید.

رئیس فرهنگ سرای رازی ضمن دعوت از علاقمندان جهت شرکت در این جشن باشکوه ابراز امیدواری کرد: دوستداران امام و انقلاب می توانند برای شرکت در این برنامه به خیابان ولی عصر(عج) خیابان منیریه مسجد دارالسلام مراجعه و یا برای کسب اطلاع بیشتر با تلفن 55409549 تماس بگیرند.

گفتنی است مسجد دارالسلام یکی از مساجد پر شور و معنوی مرکز تهران به شمار می رود که در زمان انقلاب وئ جنگ تحمیلی محل تجمع مردم و انجام مبارزات علیه رژیم ستمشاهی بوده است.

تارنما: razi.farhangsara.ir

نظر شما