شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۶
کد خبر: ۷۴۶۴۸
|
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۵
مدیرعامل سازمان ميادين میوه و تره بار شهرداری تهران از افتتاح 6 بازار میوه و تره بار در آستانه سال جدید، خبر داد و گفت:ایجاد 10جايگاه عرضه تك محصولي و 15 جايگاه موقت جهت تنظيم بازار در دستور کار است.
به گزارش شهر، سیداحمد صفوی درباره طرح استقبال از بهار سال93 از افتتاح بازارهاي میادین میوه و تره بار خبر داد و افزود: بازار طيب، جاجرود، كاج، پايداري، شهرآرا و نيروگاه مقياس كوچك برق ميدان مركزي ميوه و تره بار از جمله بازارهایی هستند که در آستانه سال جدید افتتاح خواهند شد.
مدیرعامل سازمان ميادين میوه و تره بار شهرداری تهران به ايجاد 10جايگاه عرضه تك محصولي محصولات اشاره کرد و تصریح کرد: اختصاص 15 جايگاه موقت جهت تنظيم بازار با همكاري سازمان صنعت، معدن، تجارت در ميادين و بازارها از جمله برنامه های استقبال از بهار است.
وی همچنین افزود: ديدار مدير عامل سازمان میادین با خانواده شهدا و جانبازان و ايثارگران شاغل در سازمان ميادين نیز در دستور کار سال جدید قرار دارد.
صفوی تهيه و توزيع بروشور ماهي قرمز از دیگر برنامه ها خواند و اذعان کرد: اكران بنرهاي تبريك سال نو و اطلاع رساني ساعت كار ميادين و بازارها در روزهاي پاياني سال برای شهروندان نیز مد است. در ضمن ساعات فعالیت بازارهای میادین میوه و تره بار مناطق 22گانه نیز اعلام خواهد شد.

اعلام ساعت کاری میادین میوه و تره بار در روزهای پایانی سال و فروردین 93 
 
مدیرعامل سازمان ميادين میوه و تره بار شهرداری تهران درباره ساعات فعالیت میادین میوه و تره بار مناطق 22 گانه شهرداری تهران اظهار کرد: از یکم لغایت 25 اسفند میادین میوه و تره بار شهرداری طبق ساعت معمول خود از 8 صبح تا یک بعداز ظهر و همچنین از 14:30 تا 19 آماده خدمات رسانی هستند.
وی با اشاره به تغییر ساعت کاری میادین در آستانه عید نوروز خاطر نشان کرد: صبح روز دوشنبه 26 اسفند لغایت 28 اسفند میادین و بازارچه ها به صورت یکسره از 7:30 صبح تا ساعت 21 خدمات دهی می کنند. این در حالیست که از روز 5شنبه 29 اسفند هم از ساعت 7 صبح تا 17 فعالیت خواهند داشت و به دلیل اینکه ساعت تحویل سال 20:20 است، بازارها زودتر تعطیل می شوند.
صفوی با اشاره به تعطیلی میادین میوه و تره بار در روزهای اول و دوم فروردین سال 93 تصریح کرد: 3 و 4 فروردین ماه سال جدید تنها 15 میدان اصلی باز هستند و از 5 فروردین تا 11 فروردین نیز تمام میادین میوه و تره بار در سطح شهر از ساعت 8 صبح تا 14 بعد از ظهر خدمات رسانی می کنند.
نظر شما