جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۰
کد خبر: ۷۵۲۱۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۲
در برنامه زندگی به سبک بزرگان برگزار می شود
آئین بزرگداشت استاد محمود شمسبد در فرهنگسرای رازی برگزار می شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای رازی، مراسم تجلیل و تقدیر از استاد ارزنده عرصه کتابداری و اطلاع رسانی ، " محمود شمسبد" ، روز 11 اسفندماه با حضور علاقمندان عرصه فرهنگ، کتابخوانی و دوستداران این استاد پیشکسوت  از ساعت 16 الی 18 در پردیس سینمایی رازی برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش استاد محمود شمسبد به سال 1324 در تهران متولد شد، وی در رشته زبان و ادبیات انگلیسی در دانشگاه عالی پارس به سال 1348 تا 1352 مدرک کارشناسی اش را گرفت.سپس در سالهای 1354 تا 1359 در رشته کتابداری دانشگاه تهران موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد شد. با توجه به نوپا بودن این رشته در دهه 60 وی با تلاشهای بی وقفه علم و تجربه خود را در عرصه کتابداری تا جایی رساند که بلافاصله پس از فارغ التحصیلی در سال 59 رئیس کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان شد و با فاصله اندکی به سمت ریاست کتابخانه مرکزی دانشگاه الزهرا نائل گشت. وی از سال 1358 تا کنون متصدی سمتهای مختلفی در دانشگاه الزهرا، کتابخانه ملی و سازمان زمین شناسی بوده است.
او همچنین از سال 1369 تا کنون در دانشگاههای گوناگون از جمله: دانشگاه آزاد، جامع علمی کاربردی و پیام نور تدریس داشته است. وی در سال 1391 موفق به کسب رتبه دوم سومین جشنواره هفته پژوهش گردید. ایشان هم اکنون به تدریس در دانشگاههای کشور مشغول هستند.
نقش کتابخانه های عمومی در آموزش مداوم و اطلاع رسانی به نوسوادان تهران،نگاهی به تغییر در سیاست اطلاع رسانی دولتها پس از واقعه 11 سپتامبر،منابع مرجع تخصصی چاپی و الکترونیکی(انگلیسی) علوم انسانی همراه با چکیده فارسی از جمله آثار منتشر شده استاد شمسبد است.
وی هم چنین در سال 1391 در  سومین جشنواره هفته پژوهش  برگزیده شده و مورد قدردانی قرار گرفت.
علاقمندان جهت شرکت در این مراسم می توانند به نشانی خیابان قزوین،خیابان شهید مرادی،فرهنگسرای رازی مراجعه نموده و جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن 55409549 تماس حاصل نمایند.
نظر شما