جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۰۳
کد خبر: ۷۵۲۴۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۴
نمایشگاه «حکایت چوب» دربرگیرنده آثار هنرجویان برجسته استاد «صلاح الدین علامه زاده» در نگارخانه فرهنگسرای معرفت برپا می شود.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، در این نمایشگاه 30 اثر از آثار این هنرجویان برجسته همچون معرق، معرق مشبک و معرق منبت به نمایش گذاشته خواهد شد.

این نمایشگاه امروز 10 اسفند 92 ساعت 16 افتتاح می شود و تا هفدهم همین ماه همه روزه به جزء ایام تعطیل از ساعت 9 تا 19 پذیرای علاقمندان و دوستداران هنرهای سنتی و صنایع دستی است.

استاد علامه زاده بیش از 40 سال است که معرق چوب را به عنوان یک رشته هنری دنبال کرده و نزدیک به 30 سال است که این هنر سنتی ظریف ایرانی را آموزش می دهد.

همچنین برپایی نمايشگاه هاي متعدد معرق در کشورهايی نظیر کانادا ، آلمان ، انگلستان ، فرانسه ، اسپانيا ، ايتاليا ، امارات متحده عربي ، هلند ، دانمارک ، سوئد ، سوئيس و ... در کارنامه فعالیت هنری وی به چشم می خورد.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند در تاریخ های اعلام شده به فرهنگسرای معرفت واقع در بلوار آیت الله کاشانی، میدان شهر زیبا، بلوار شهران، بعد از زیرگذر شهید همت مراجعه و یا با شماره 44301444 تماس حاصل کنند.

خاطرنشان می شود، آدرس اینترنتی ferdos.farhangsara.ir نیز برای کسب اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 در نظر گرفته شده است.

نظر شما