پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۸
کد خبر: ۷۵۲۴۸
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
یکصد و بیستمین برنامه با هم بخوانیم فرهنگسرای فردوس به مطالعه گروهی و خوانش داستان «قنداق» نوشته یوکیو میشیما از کتاب «داستان پیانو» اختصاص دارد.
به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی فرهنگ سرای فردوس، با هم بخوانیم از محبوب ترین برنامه ها در میان مخاطبان مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 به شمار می رود؛ این برنامه مطالعه گروهی علاقمندانی است که یکشنبه های هر هفته در مراکز و فرهنگسرای فردوس برای خواندن داستان گرد هم می آیند.

در یکصد و بیستمین برنامه «با هم بخوانیم» بخشی از داستان «قنداق» به صورت گروهی خوانده می شود و در ادامه «جعفر توزنده‌جانی» کارشناس برنامه به معرفی اثر و اندیشه های نویسنده می پردازد.

مجموعه داستان «داستان پیانو» كه سال 1390 با ترجمه و گردآوری حسین اکبریان‌طبری از سوي انتشارات «نقش و نگار» به چاپ رسيد، دربرگيرنده داستان‌هايي از نويسندگاني چون یوکیومیشیما، گابریل گارسیا مارکز، آنتوان چخوف و آمی‌تن است.

اين داستان‌ها به گونه‌اي گويای آن هستند كه با وجود تفاوت فرهنگ‌ها، ملیت‌ها و سرزمین‌ها، تنگناها و دشواری‌های زندگی بشر، نحوه تلاش‌ انسان‌ها در موقعيت‌هاي مقابله با ناكامی‌ها و تلخ‌كامی‌ها به يكديگر شبيهند.

خاطرشان می شود، سلسله برنامه های «با هم بخوانیم» روزهای یکشنبه هر هفته با حضور «جعفر توزنده جانی» کارشناس برنامه و جمعی از علاقمندان به ادبیات داستانی برگزار می شود.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می توانند یکشنبه 11 اسفندماه ساعت 16 به فرهنگ سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه مخابرات مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44081043 تماس بگیرند.

همچنین نشانی الکترونیکی ferdos.farhangsara.ir برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 اعلام شده است.

نظر شما