پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۵
کد خبر: ۷۵۲۵۰
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸
در نود و دومین نشست بلور قلم فرهنگ سرای فردوس رمان «گرمازدگی» نوشته «فرشته احمدی» نقد و بررسی می شود.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی فرهنگ سرای فردوس، نود و دومین نشست بلور قلم سه شنبه 13 اسفند با حضور «فرشته احمدی» نویسنده اثر، «لادن نیک نام» و «محمدرضا گودرزی» منتقدان برنامه برگزار می شود.

کتاب گرمازدگی شامل 6 داستان همچون «بی سرو پا»، «لانه ی اسکواتر»،«میرزا بنویس»، «نقطه ی کور»، «جدول اصلاحات» و «گرمازدگی» است.

در بخشی از پشت جلد اين كتاب آمده است: «این مجموعه‌ی شش داستانی، تلاشی است دوباره برای شناخت انسان و رابطه‌اش با خویشتن، دیگران و جهان. نویسنده می‌خواهد ما از ورای روایت‌های او، انسان را گویی برای نخستین‌بار ببینیم. آیا از این‌همه خوش‌باوری‌ انسان،شگفت‌زده خواهیم شد، یا او را هم چون غریبی درک‌ناشده رها خواهیم کرد؟»

فرشته احمدی در سال ۱۳۵۱ در کرمان متولد شد. وي كه فارغ‌التحصيل رشته معماری از دانشگاه تهران ‌است، از اوایل دهه هشتاد فعالیت ادبی خود را آغاز کرد.

از وی تا کنون مجموعه داستان‌هاي «بي اسم» (1381) و «سارای همه» (1383) و دو رمان «پری فراموشی» (1386) و «جنگل پنیر» (1387) منتشر شده‌اند.

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند در تاریخ یاد شده ساعت 16 به فرهنگ سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه و یا به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44081043 تماس حاصل کنند.

همچنین آدرس اینترنتی ferdos.farhangsara.ir برای آگاهی از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 در نظر گرفته شده است.

نظر شما