چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۳
کد خبر: ۷۵۳۳۹
|
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۳
تفاهم نامه همکاری بین بیمارستان اقبال با ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 10، با هدف خدمات رسانی متقابل در زمان وقوع حوادث منعقد گردید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، محمد ابراهیم ملاصالحی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 10 گفت: د راستای اجرای دستورالعمل ستاد حوادث غیر مترقبه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، ستاد مدیریت بحران منطقه 10 با همکاری بیمارستان اقبال اقدام به امضای تفاهم نامه ای در زمان وقوع بحران (حوادث طبیعی و غیر مترقبه ) کردند.

وی در ادامه افزود: این مجموعه با امضا این تفاهم نامه متعهد می گردد که بیمارستان اقبال با افزایش کادر درمانی خود در شیفت های مختلف و همچنین در اختیار قرار دادن کلیه تجهزات بهداشتی و درمانی از یک طرف و شهرداری منطقه 10 نیز با خدمت رسانی بیشتر توسط پرسنل حرفه ای و خدماتی و همچنین ماشین آلات و تجهیزات خود را از طرف دیگر با همکاری متقابل در راستای پیشگیری و جلوگیری از بروز فاجعه اقدام نمایند.


شایان ذکر است منطقه 10 به دلیل تراکم جمعیتی و بافت فرسوده بسیار در هنگام بروز بحران به منظور کاهش مشکلات نیازمند امدادرسانی سریع است و انعقاد این تفاهم نامه ها می تواند گامی موثر در کاهش مشکلات در هنگام بروز فاجعه باشد.

نظر شما