پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۶
کد خبر: ۷۵۴۵۱
|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۱
کنسرت موسیقی«بابک جهانبخش» در برج میلاد سومین بخش مجموعه مستند «شوک» با موضوع آسیب‌شناسی سودای شهرت در زمینه خوانندگی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
به گزارش شهر، فرشاد شکیبی تهیه کننده مجموعه مستند «شوک» درباره موضوع تازه‌ترین قسمت این مستند بیان داشت: پس از آنکه بحث آسیب‌شناسی سودای شهرت را در زمینه خوانندگی در دو قسمت شوک مطرح کردیم و با استقبال زیاد مخاطبان رو به رو شد، تصمیم گرفتیم تا قسمت سومی را هم به این موضوع اختصاص دهیم.

وی در همین رابطه افزود: در این قسمت از مستند «شوک» در گفت‌و‌گو با دو گروه یعنی کسانی که در حوزه خوانندگی برای خود جایگاهی دست و پا کرده‌اند و علاقه مندانی که تمایل دارند در این حرفه به شهرت برسند و به اصطلاح ره صدساله را یکشبه طی کنند، خوانندگی و مسائل و دغدغه‌های روز آن را بررسی کرده‌ایم.

این تهیه کننده همچنین درباره کار‌شناسان این قسمت از مستند بیان داشت: فرزاد فرزین، اعضای گروه دنگ شو و خواننده تیتراژ یادگاری از جمله کسانی هستند که در این قسمت از مستند با آن‌ها گفت‌و‌گو صورت گرفته است.

وی درباره راهکارهای ارتباطی این مستند با مخاطبان خود ادامه داد: با توجه به اینکه مستند «شوک» پخش روتینی ندارد، تصمیم داریم تا با ایجاد باشگاه مخاطبان یا راه اندازی سایتی ویژه «شوک» با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنیم. بانک اطلاعاتی برنامه را در اختیارشان بگذاریم و بتوانیم از سوژه‌های آنان هم در مستند سازی استفاده کنیم. چراکه در همین دو قسمت سودای شهرت بیش از یک میلیون پیامک از سوی مخاطبان دریافت کردیم که نظرات خود را نسبت به موضوع و ساختار برنامه ارائه کرده بودند.

سومین بخش مجموعه مستند «شوک» با موضوع آسیب شناسی سودای شهرت در زمینه خوانندگی سه شنبه شب ۱۳ اسفندماه از ساعت ۲۳.۱۵ دقیقه روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

مجموعه مستند «شوک» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که به تهیه کنندگی فرشاد شکیبی در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای مراحل تولید خود را پشت سر می‌گذارد.

نظر شما