پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۳
کد خبر: ۷۵۴۶۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸
نمایشگاه چهارمین جشنواره بین المللی کارتون معضلات شهری با همکاری خانه کاریکاتور و موزه هنرهای دینی امام علی (ع)، از 17 اسفند در این موزه برپا می شود.
به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در این دوره از جشنواره 335 هنرمند از 49 کشور با 1076 اثر شرکت کرده اند که پس از انتخاب آثار توسط کامبیز درم بخش، جواد علیزاده و علی جهانشاهی به عنوان هیئت داوران این جشنواره، 141 اثر به داوری نهایی و نمایشگاه راه یافت.

تعداد شرکت کنندگان این دوره 335 نفر است که از این تعداد 186 نفر هنرمند خارجی و 149 نفر از ایران حضور داشتند. بیشترین تعداد شرکت کننده بعد از ایران به کشورهای ترکیه با 30 هنرمند، اندونزی با 19 هنرمند و چین با 14 هنرمند تعلق دارد.

لازم به ذکر است دالسیو ماچادو از برزیل و برنارد بوتون از فرانسه کار قضاوت نهایی آثار را به همراه داوران ایرانی بر عهده خواهند داشت. همچنین مراسم تقدیر از داوران و آثار برگزیده ساعت 17 روز 18 اسفند در سالن نور موزه هنرهای دینی امام علی(ع) برگزار می شود.

علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از 17 تا 29اسفند ماه 1392 از ساعت9 تا 18به موزه هنرهای دینی امام علی (ع) مراجعه کنند.
موزه هنرهای دینی امام علی(ع) ، در خیابان ولی عصر (عج) ، روبروی بزرگراه نیایش، بلوار اسفدیار، شماره 35 واقع شده است.
نظر شما