پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۳
کد خبر: ۷۵۵۸۲
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۵
فیلم سینمایی «کلاشینکف» به کارگردانی سعید سهیلی و در پنجاه و پنجمین نشست سکانس خانه فیلم فرهنگسرای فردوس اکران، نقد و بررسی می شود.


به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، خانه فیلم این مرکز دوشنبه 19 اسفندماه در پنجاه و پنجمین نشست سکانس خود با حضورعوامل فیلم سینمایی «کلاشینکف» و «محمدرضا لطفی» به عنوان مجری و منتقد، این فیلم را در بوته نقد قرار می دهد.

کلاشینکف تازه ترین فیلم سعید سهیلی بعد از فیلم جنجالی «گشت ارشاد» در مقام کارگردان است؛ این فیلم که نخستین همکاری رضا عطاران با سعید سهیلی به شمار می رود از مضمون اجتماعی با لحنی کمدی برخوردار است.

ساعد سهیلی، رضا عطاران، فرهاد اصلانی، شقایق فرهانی، شهرام حقیقت دوست، اندیشه فولادوند، جواد عزتی ، انوش معظمی، سارا سهیلی، سینا سهیلی، فاطمه شکری، بهزاد اشکان، مختار سائقی، شاپور کلهر و جمشید هاشم پور بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

خاطرنشان می شود، تهیه کننده و کارگردان این فیلم سینمایی سعید سهیلی و نویسندگان آن نیز مهدی محمدنژادیان و سعید سهیلی هستند.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند دوشنبه 19 اسفند ماه ساعت 18 به فرهنگ سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44081039 تماس حاصل کنند.

همچنین نشانی اینترنتی ferdos.farhangsara.ir برای كسب اطلاعات بیشتر از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 در نظر گرفته شده است.

نظر شما