جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۴
کد خبر: ۷۵۵۹۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸
فیلم رسوایی، هیس!دخترها فریاد نمی‌زنند، حوض نقاشی، گذشته، تهران ۱۵۰۰ و پل چوبی فیلم‌هایی هستند که در صدر جدول فروش سینمای ۱۳۹۲ قرار گرفته‌اند.
به گزارش شهر، فیلم سینمایی «رسوایی» مسعود ده‌نمکی با 6 میلیارد تومان در صدر جدول فروش سینمای ۱۳۹۲ قرار دارد. فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» پوران درخشنده با ۴ میلیارد، «تهران ۱۵۰۰» با دو میلیارد، «حوض نقاشی» مازیار میری با دو میلیارد و «گذشته» اصغر فرهادی با یک میلیارد در رتبه‌های بعدی هستند.

فیلم رسوایی- الناز شاکر دوست
فیلم سینمایی رسوایی

۱- رسوایی: فیلم سینمایی «رسوایی» چهارمین ساخته سینمایی مسعود ده‌نمکی است که در ژانر درام/کمدی در ۲۳ اسفند ماه سال ۹۱ اکران شد و در ۱۳ هفته و ۸۷ روز  اکران با ۵۸۹ هزار و ۴۱۲ نفر بیننده در تهران دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و در شهرستان ها سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش کرد.

این فیلم داستان افسانه دختری زیبارو و فقیر جنوب شهری است که به علاقمند به حضور در جامعه با ظاهری متفاوت و جلب توجه مردان است. خانواده وی از طرف آقاشریف که بدهکار و صاحبخانه ایشان است، تحت فشار هستند. آقاشریف که مردی میانسال و مجرد (به دلیل فوت همسر) است، علاقمند به ازدواج با افسانه است و این مهم را شرط برداشتن فشارهای مالی از جانب خود به افسانه و خانواده وی عنوان کرده است. افسانه نیز تصمیم می‌گیرد برای کمک به خانواده خود، به آقا شریف نزدیک شود تا بتواند امتیازهایی از وی بگیرد. اما در یکی از دیدارهای خصوصی که بین وی و آقا شریف در دفتر کار آقا شریف انجام می‌شود ...

اکبر عبدی، الناز شاکردوست، محمد‌رضا شریفی‌نیا، کامران تفتی، مریم کاویانی، امیر دژاکام، امیر نوری، اسماعیل خلج، مجید مشیری، آرزو افشار، تینا آخوند‌تبار، مهسا کامیابی، ارسلان قاسمی، عباس محبوب، محبوبه بیات، ابولفضل همراه، فرامرز روشنایی، اسدالله یکتا، مختار سائقی، مجید شهریاری، یوسف قربانی، داوود ناقور، احمد جلیل‌نژاد، محبوبه تقویت، علی خیامی، مجتبی امینی، کمال سید محسن، ملیکا شعبان و... بازیگران این فیلم هستند.

نویسنده، کارگردان و تهیه کننیده این فیلم مسعود ده نمکی است و فیلم‌برداری آن را فرشاد گل‌سفیدی انجام داد، تدوین بر عهده سیدمیثم هاشم‌زاده و توزیع‌کننده فیلمیران بوده است.

 هیس دخترها فریاد نمی زنند-طناز طباطبایی
۲- هیس!دخترها فریاد نمی‌زنند: فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» فیلمی از پوران درخشنده است که ۹ مرداد در اکران ویژه عید فطر سال ۱۳۹۲ در ایران به اکران درآمد. نویسنده و کارگردان فیلم پوران درخشنده است و تهیه‌کنندگی آن، کار مشترک شرکت خورمهر و بنیاد سینمایی فارابی است که با ۵۸۲ هزار و ۷۷۶ نفر بیننده در ۱۶ هفته و ۱۰۷ روز نمایش خود ۵۸۲ هزار و ۷۷۶ بیننده در تهران دو میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان و در شهرستان ها دو میلیارد تومان فروش کرد.

 این فیلم درباره آزار جنسی کودکان دختر و تعرض به اطفال خردسال است. نشریه معتبر ورایتی ایالات متحده آمریکا از این فیلم تمجید کرد.

در این فیلم بی‌توجهی و سهل‌انگاری پدر و مادر شیرین هشت‌ساله، واقعه‌ای را برای او رقم می‌زند که زخمش سال‌ها بر روح او باقی می‌ماند و همه زندگی‌اش را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد. آنچه این زخم را عمیق‌تر می‌کند و واقعه را به فاجعه ختم می‌سازد، این است که دخترک هیچ‌کس را نمی‌یابد تا دردش را با او در میان بگذارد.

مریلا زارعی، جمشید هاشم‌پور، طناز طباطبایی،شهاب حسینی، فرهاد آییش، مائده طهماسبی، شیرین بینا، بابک حمیدیان، مجید مشیری، اسماعیل سلطانیان، هادی مرزبان و مهدی ماهانی با حضور امیر آقایی، حضور افتخاری ستاره اسکندری و با معرفی نیما صفایی ‌ بازیگران این فیلم هستند.

نویسنده، کارگردان و تهیه کننده این فیلم پوران درخشنده است، موسیقی را  کارن همایونفر ساخته و فیلم‌برداری را مرتضی پورصمدی انجام داده است همچنین هایده صفی‌یاری تدوینگر این فیلم بوده که بنیاد سینمایی فارابی آن را توزیع کرده است.

گفتنی است این فیلم جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد توسط بابک حمیدیان در جشن انجمن منتقدان سینمای ایران در سال ۱۳۹۲ را دریافت کرده است.

فیلم حوض نقاشی
۳- حوض نقاشی: فیلم سینمایی «حوض نقاشی» فیلمی به کارگردانی مازیار میری است که در صدر آرای تماشاگران سی و یکمین جشنواره فیلم فجر قرار داشت که با ۳۱۰ هزار و ۵۸۸ نفر بیننده در ۲۳ اسفند ماه ۹۱ در ۱۱  هفته و ۷۵ روز نمایش خود در تهران یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و در شهرستان ها  ۷۰۰ میلیون تومان فروش کرد.

داستان این فیلم درباره زندگی زوجی است به نام مریم و رضا که با آدم‌های دیگر فرق دارند، آن هم نه یک فرق ساده، بلکه بسیار بزرگ و آن‌ها باید تلاش کنند تا به دیگران ثابت کنند این تفاوت بزرگ را با معجزه عشق حل کرده‌‌اند.

شهاب حسینی، نگار جواهریان و فرشته صدرعرفایی بازیگران این فیلم هستند.

کارگردان؛ مازیار میری/ تهیه‌کننده؛ منوچهر محمدی/ فیلم‌نامه؛ حامد محمدی/  موسیقی؛ سعید انصاری/ فیلم‌برداری؛ محمد آلادپوش و تدوین‌گر؛ محمدرضا مویینی از عوامل این فیلم سینمایی هستند.

گفتنی است این فیلم سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بهترین طراحی صحنه و لباس از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر (آتوسا قلمفرسایی)، نامزد دریافت دو جایزه از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در رشته‌های بهترین بازیگر نقش اول زن (نگار جواهریان) و بهترین فیلم‌برداری (محمد آلادپوش) و برنده جایزه ویژه یونسکو در مراسم آسیا- پاسیفیک در شهر «بریزبن» استرالیا شده است.

فیلم گذشته
۴- گذشته: فیلم سینمایی «گذشته» فیلم درام فرانسوی محصول سال ۲۰۱۳ به کارگردانی اصغر فرهادی است که برای اولین بار در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۳ اکران شد. این فیلم به زبان فرانسوی است و در پاریس تصویربرداری شده‌است و در ۲۹ خرداد  با ۲۹۶ هزار و ۹۴۱ نفر بیننده در ۱۲  هفته و ۸۰ روز نمایش خود در تهران یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و در شهرستان ها  ۴۵۰ میلیون فروش کرد.

فیلم گذشته برای نمایندگی سینمای ایران برای دریافت اسکار ۲۰۱۳ بهترین فیلم غیر انگلیسی‌زبان برگزیده شد. کمیته گزینش نماینده سینمای ایران برای معرفی به آکادمی علوم و هنرهای سینمایی (اسکار) فیلم‌های گذشته اصغر فرهادی و دربند ساخته پرویز شهبازی را برای این رقابت از میان ۱۲ فیلم دیگر ایرانی برگزیدند و در نهایت هیات داوران فیلم گذشته را در بررسی نهایی برگزید.

«گذشته» داستان چند رابطه با محور اتفاقاتی در گذشته است. یک رابطه به پایان می‌رسد و دیگری قرار است شروع شود. محور هر دو رابطه‌ای که به پایان می‌رسد و رابطۀ جدیدی که قرار است آغاز شود، زنی به نام مارین (بره‌نیس بژو) است. احمد (علی مصفا) که شوهر دوم مارین است، به خاطر اختلاف با او به ایران بازگشته و پس از چهار سال به دعوت ماری به فرانسه فراخوانده می‌شود که می‌بیند همسرش نیز با مردی تازه به نام سمیر (طاهر رحیم) آشنا شده است، پس ماری و احمد با یک طلاق توافقی - باتوجه به نداشتن بچه ای مشترک از خود - از هم جدا می‌شوند. اما مشکل لوسی(دختر بزرگ ماری از همسر اولش) با ازدواج جدید مادرش و اتفاقی که برای سلین - همسر اول سمیر-افتاده است، گذشته‌ای را ایجاد کرده که به راحتی نمی‌توان از آن عبور کرد...

برنیس بژو، طاهر رحیم، علی مصفا، پائولین بورلت، الیس آگویس، ژان جستین، سابرینا وازانی و بابک کریمی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

کارگردان؛ اصغر فرهادی/ تهیه‌کننده؛ الکساندر مالت-گای/  فیلم‌برداری؛ محمود کلاری از عوامل این فیلم سینمایی هستند.

همچنین توزیع‌کننده؛ ممنتو فیلم پروداکشن فیلمیران (ایران) و ۱۷ مه ۲۰۱۳ (جشنواره فیلم کن) تاریخ انتشار آن بوده است.

گفتنی است این فیلم در سال ۲۰۱۳ در جشنواره فیلم کن نامزد جایزه نخل طلایی بهترین فیلم، برنده بهترین بازیگر زن، برنده جایزه داوران جهانی شد و در مراسم گلدن گلوب سال ۲۰۱۴ نامزد بهترین فیلم غیر انگلیسی‌زبان شد و در هیات ملی بازبینی نامزد بهترین فیلم غیر انگلیسی‌زبان شد.

تهران 1500
۵- تهران ۱۵۰۰: تهران ۱۵۰۰ پویانمایی بلند ساخت ایران به کارگردانی بهرام عظیمی و در گونه کمدی است که در ۲۳ اسفند ماه ۹۱ که با ۲۸۴ هزار و ۸۹۴ نفر بیننده در ۱۱  هفته و ۷۵ روز نمایش خود در تهران یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون و در شهرستان ها   ۹۰۰ میلیون تومان فروش کرد.

داستان فیلم درباره گذشته و حال پیرمردی ۱۶۰ ساله به نام اکبرآقا (با بازی مهران مدیری) است و زمان داستان ۱۵ روز قبل از تحویل سال ۱۵۰۰ هجری شمسی است. در سال ۱۵۰۰ ربات ها در کنار مردم زندگی می‌کنند و آدم‌های ثروتمند می‌توانند با امکانات پیشرفته پزشکی تا ۱۶۰ سال زندگی کنند.

بهرام رادان، محمدرضا شریفی نیا، گوهر خیراندیش، حسام نواب صفوی، حبیب رضایی، هدیه تهرانی و مهران مدیری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

کارگردان؛ بهرام عظیمی/ تهیه‌کننده؛ محمد ابوالحسنی، عبدالحسین ابوالحسنی/ فیلم‌نامه؛ امیرمسعود علمداری و بهرام عظیمی/ موسیقی؛ فردین خلعتبری از عوامل این فیلم سینمایی هستند.

فیلم پل چوبی
۶- پل چوبی: پل چوبی فیلمی به کارگردانی مهدی کرم پور است که در سال ۱۳۹۰ ساخته شده‌است و در ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ در سینماها اکران شد. این فیلم جزو فیلم‌های توقیفی و تحریمی حوزه هنری بود و در نهایت فیلم پس از ۳۰ مورد اصلاحیه و ۹ دقیقه کوتاه شدن توانست اکران شود. این فیلم که در زمان اکران سینماهای حوزه هنری را در اختیار نداشت با ۲۶۷ هزار و ۹۷۶ نفر بیننده توانست در ۱۲  هفته و ۷۷ روز نمایش خود در تهران یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان و در شهرستان ها ۵۵۰ میلیون فروش کرد.

«پل چوبی» معبری بود بر خندق شمالی طهران، مابین پایتخت و ییلاق شمیران… محل اتصال طهران قدیم و تهران مدرن. این‌جا و اکنون، محله پل چوبی یادگار گذشته است. نامی به‌جا مانده در قلب شهر پر هیاهو؛ محل رخداد عاشقانه‌ای ناآرام…

بهرام رادان، هدیه تهرانی و مهناز افشار، آتیلا پسیانی، فرهاد اصلانی، برزو ارجمند، امید روحانی،‌ هستی محمایی،‌ آرمان پاپی‌زاده، نیلوفر سجادی، با معرفی: خسرو پسیانی، صدف نورمحمد و با حضور: مهران مدیری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

کارگردان؛ مهدی کرم پور/ نویسنده؛ مهدی کرم پور، خسرو نقیبی/ موسیقی؛ کارن همایونفر/ فیلم‌برداری؛ تورج منصوری/ تدوین؛ بهرام دهقانی عوامل این فیلم سینمایی هستند.

 
پنج فیلمی که در صدر جدول فیلم‌های میلیونی سال ۹۲ قرار دارند

دربند

۱- دربند: دربند فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پرویز شهبازی ساخته سال ۱۳۹۱ است که در تاریخ ۳ مهر ماه سال ۹۲ با ۲۲۵ هزار و ۸۸۲ نفر بیننده در ۱۱ هفته و ۷۹ روز نمایش اکران شد و در سینماهای تهران ۹۶۰ میلیون تومان و در شهرستان ها  ۵۰۰میلیون فروش کرده است.

داستان این فیلم درباره دانشجویی است که با توجه به اینکه نگران مسایلی است که به آن‌ها علاقه دارد، وارد یک محیط جدید می‌شود و برایش اتفاقاتی می‌افتد. فيلم مي خواهد بگويد اين شخصيت چطورمی تواند خودش را در این ماجرا‌ها حفظ کند و یا چطور ممکن است پایش بلغزد و اتفاقاتی برایش پیش مي آيد که با توجه به مراقبت خودش و تربیت خانوادگی‌اش از آن‌ها سربلند بیرون می‌آید.

پگاه آهنگرانی، نازنین بیاتی، احمد مهران فر، فرید سماواتی، بهرنگ علوی، نادر افشاری، پیمان مقدسی، لادن سلیمانی و ستاره ملکی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

کارگردان؛ پرویز شهبازی/ تهیه‌کننده؛ امیر سمواتی/ نویسنده؛ پرویز شهبازی/ فیلم‌برداری؛ هومن بهمنش/ تدوین؛ پرویز شهبازی عوامل فیلم سینمایی «دربند» هستند.

گفتنی است فیلم سینمایی «دربند» سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی از سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر (۱۳۹۱)، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر (۱۳۹۱)، سیمرغ بلورین بهترین فیلم برداری از سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر (۱۳۹۱)، جایزه بهترین فیلم جشن انجمن منتقدان سینمای ایران در سال ۱۳۹۲، جایزه بهترین کارگردانی در جشن انجمن منتقدان سینمای ایران، جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن توسط نازنین بیاتی در جشن انجمن منتقدان سینمای ایران و جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن توسط پگاه آهنگرانی در جشن انجمن منتقدان سینمای ایران را دریافت کرده است.

همچنین این فیلم در جشنواره های بین‌المللی فیلم ونکوور، بوسان، شیکاگو و جشنواره آسیایی فیلم سان دیگو به نمایش درآمد.

 فیلم دهلیز
 ۲- دهلیز: دهلیز فیلمی به کارگردانی بهروز شعیبی است و نخستین فیلم بلند سینمایی او به شمار می‌آید. علی اصغری؛ فیلم‌نامه‌نویس این فیلم از نگارش دو فیلمنامه دیگر با نام های «دارآباد» و «درخونگاه» بر اساس تم دیه و قصاص و کامل شدن یک سه‌گانه خبر داد.

این فیلم که در ۹ مرداد اکران شد با ۲۲۲ هزار و ۳۵۳ نفر بیننده در ۱۱ هفته و ۷۰ روز نمایش توانست در تهران۹۵۰ میلیون تومان و در شهرستان ها ۳۵۰ میلیون تومان فروش کند.

شیوا (هانیه توسلی) پس از به زندان افتادن شوهرش (رضا عطاران) از امیرعلی (محمدرضا شیرخانلو) پسرشان به سختی مراقبت می کند. امیرعلی که حالا کلاس اول دبستان است با تصمیم مادرش و مددکار اجتماعی، پی می برد پدرش در زندان محبوس است. وی احساس پدرانه او را در می یابد. پدر امیرعلی معلمی است که در یک درگیری خیابانی فردی را به قتل رسانده و در آستانه قصاص نفس قرار گرفته است. از مرگ می هراسد و دوست دارد برای فرزندش پدری کند. اما اولیای دم، به خصوص خواهر دو قلوی مقتول هنوز قاتل را نبخشیده اند ...

رضا عطاران، هانیه توسلی، شاهرخ فروتنیان، سعید چنگیزیان، مسعود میرطاهری، نگار عابدی، افسانه چهره‌آزاد، محمدرضا شیرخانلو بازیگران این فیلم هستند.

کارگردان؛ بهروز شعیبی/ تهیه‌کننده؛ محمود رضوی/ نویسنده؛ علی اصغری بر اساس طرحی از بهروز شعیبی/ موسیقی؛ بهزاد عبدی/ فیلم‌برداری؛ مهدی جعفری/ تدوین؛ حمیدرضا قربانی از عوامل فیلم سینمایی دهلیز هستند.

گفتنی است بهروز شعیبی برای کارگردانی فیلم دهلیز برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در بخش نگاه نو (مسابقه فیلم‌های اول) شد. همچنین هانیه توسلی در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای بازی در فیلم دهلیز، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد. این فیلم جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد توسط رضا عطاران در جشن انجمن منتقدان سینمای ایران.(سال ۱۳۹۲) و جایزه بهترین فیلم نامه توسط علی اصغری در جشن انجمن منتقدان سینمای ایران.(سال ۱۳۹۲) را دریافت کرده است.

 فیلم چه خوب که برگشتی
مهناز افشار و حامد بهداد در پشت صحنه فیلم سینمایی «چه خوبه که برگشتی» به کارگردانی داریوش مهرجویی

۳- چه خوبه که برگشتی: «چه خوبه که برگشتی» پس از «نارنجی پوش» جدیدترین فیلم داریوش مهرجویی در مقام کارگردان است که از ۸ خرداد اکران شد با ۲۰۹ هزار و ۴۱۲ نفر بیننده در ۱۰ هفته و ۶۴ روز نمایش توانست در تهران۹۰۰ میلیون تومان و در شهرستان ها ۴۵۰ میلیون تومان فروش کند.

فرزاد (جراح دندان پزشک) پس از سال‌ها به ایران می آید تا دور از مسایل آشفته زندگی‌اش نفسی تازه کند. ولی ورود او هم زمان است با پدیدار شدن یک شی مرموز شبه فضایی و خانم دکتر یاسمین و سنگ‌های جادویی‌اش که رفاقت دیرینه فرزاد و کامبیز را که سالهاست در همسایگی هم و در کنار دریا زندگی می‌کنند به جدالی بیهوده می‌کشاند.

حامد بهداد، مهناز افشار، رضا عطاران، رویا تیموریان، حسن پورشیرازی، علیرضا جعفری و همایون ارشادی بازیگران این فیلم هستند.

فیلمنامه: داریوش مهرجویی، وحیده محمدی فر/ تهیه کنندگان: داریوش مهرجویی، رضا درمیشیان/ مدیر فیلمبرداری: بهرام بدخشانی/ تدوین: هایده صفی یاری/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: رضا درمیشیان/ سرمایه گذاران: داریوش مهرجویی، مریم شفیعی عوامل این فیلم هستند.

۴- جا به جا: «جا به جا» سومین فیلم علی توکل نیا پس از «مدیوم»(۱۳۸۷) و «نفرین» (۱۳۸۹) است که در ۹ مرداد اکران شد با ۱۹۱ هزار و ۶۹۴ نفر بیننده در ۱۱ هفته و ۷۰ روز نمایش توانست در تهران۸۱۰ میلیون تومان و در شهرستان ها ۶۸۰ میلیون تومان فروش کند.

قصه فیلم «جابه جا» درمورد یک آدم ساده‌ای است که با فرمانده زمان جنگ جابجا می‌شود.

اکبر عبدی، افسانه چهره آزاد، مهران رجبی، جواد عزتی، گیتی قاسمی، حمید لولایی، شیوا خسرو مهر،‌سمانه پاکدل، المیرا عبدی، پریسا رضایی، دانیال مرادی، حسین خوانساری. با حضور ناصر گیتی‌جاه، آرش تاج و مهران غفوریان از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

فیلمنامه: بابک ربیعی/ تهیه کننده: حسن توکل‌نیا/ مدیر فیلمبرداری: رضا شیخی/ تدوین: رضا مطهری و محمد احسان اجتهادی/ صدابردار: آرش برومند/ دستیار اول کارگردان: فهیمه کمالی/  دستیاربرنامه ریز: محسن نعیمی/ طراح صحنه و لباس: مجید شهبازی/ صداگذاری: مهرداد جلوخانی/ طراح گریم: فریدا صفائیان/ منشی صحنه: مارال فتحی/ عکاس: سحاب زری باف/ گروه فیلمبرداری: صابر کامیان، بهروز سلیمانی، وحید باقری/ دستیار صدا: سلیم پور بردباری/ ‌دستیار صحنه:آرمان رضایی/ آهنگساز: ناصر چشم آذر/ مدیر روابط عمومی: بهناز شیربانی عوامل این فیلم هستند.

فیلم برف روی کاجها- مهناز افشار
۵- برف روی کاج‌ها: پیمان معادی فیلمنامه فیلم های آواز قو، عطش، كما، كافه ستاره و شام عروسي را نوشته، در فیلم های درباره الي ... و جدایی نادر از سیمین بازی کرده و «برف روی کاج ها» اولین تجربه کارگردانی اوست.

فیلم سینمایی «برف روی کاج ها» که در ۴ اردیبهشت اکران شد با ۱۹۰ هزار و ۵۸۸  نفر بیننده در ۱۲ هفته و ۸۲ روز نمایش توانست در تهران۸۱۰ میلیون تومان و در شهرستان ها ۴۲۰ میلیون تومان فروش کند.

خلاصه داستان: زنی در مواجهه با یک اتفاق بزرگ در زندگی‌اش، در دو راهه تصمیم قرار می‌گیرد، او یا باید مطابق عرف دست به انتخاب بزند.

مهناز افشار، ویشکا آسایش، صابر ابر، حسین پاکدل، حسن معجونی، آناهیتا افشار، الهام کردا و با حضور شیرین یزدان‌بخش بازیگران این فیلم هستند.

فیلمنامه: پیمان معادی/ تهیه کننده: سید جمال ساداتیان/  مدیر فیلمبرداری: محمود کلاری/ موسیقی متن: کارن همایونفر/ طراح صحنه و لباس: غزاله معتمد/ طراح چهره‌پردازی: مهرداد میرکیانی/ صدابردار: ایرج شهزادی/ دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: علی تیموری/ منشی صحنه: مرجان تاجیک/ مشاور رسانه‌ای: آرامه اعتمادی/ عکاس: محمد حسین ساداتیان عوامل این فیلم هستند.
منبع: سینما پرس
نظر شما