جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۴
کد خبر: ۷۵۵۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۵
بیستمین همایش مدیران بازرسی شهرداری کلان شهر های کشور با حضور شهردار منطقه 20 در جنوبی ترین منطقه شهر تهران برگزارشد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، منصورکتانباف شهردار منطقه 20 در بیستمین همایش مدیران بازرسی کلان شهر های کشور کاهش فاصله شمال و جنوب شهر تهران را از مهمترین رویکردهای مدیریت شهری پایتخت برشمرد و گفت: با ساخت سراهای محله، فضاهای ورزشی، فرهنگی و اجرای برنامه های اجتماع محور در هشت سال گذشته، زیرساخت های اجتماعی مناسبی در سطح محله ها شکل گرفته است و نیمی از شهروندان در حال حاضر وابسته ی فعالیت های این مراکز شده اند.
کتانباف به رشد دو و نیم برابری اعتبارات این منطقه جنوبی اشاره کرد و افزود: بنابرتاکید شهردار تهران به دنبال پیشرفت بیش از پیش مناطق جنوبی هستیم به ویژه در زمینه احیاء بافت فرسوده، و این درحالی است که هم اکنون این منطقه 10درصد از برنامه زمان بندی احیاء بافت فرسوده جلوتر است.
شهردار منطقه 20 بزرگراه امام علی(ع) در منطقه 20 را که باعث اتصال شمالی ترین نقطه به جنوبی ترین نقطه شهر تهران شده است، از مهمترین پروژه های سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: بهره برداری از این بزرگراه موجب سهولت دسترسی شهروندان تهرانی به حرم مطهر امام خمینی(ره) شده که علاوه بر استفاده از آن، تکمیل دسترسی های فرعی این بزرگراه همچنان در حال اجراست.
حسین رحمت جانشین سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به اینکه بیست و یکمین همایش مدیران بازرسی شهرداری کلان شهرهای کشور در همدان برگزار خواهد شد گفت: تبادل نظر و بهره گیری از تجارب مفید یکدیگر از مهمترین اهداف تشکیل این همایش است که با برگزاری آن تجربه های موفق در کلان شهر های کشور تکرار و تجربه های ناموفق حذف می شوند. 
رحمت ادامه داد: بعضی از شهرها چند قدمی تا کلان شهر شدن فاصله دارند که چنین نشست هایی در شکل گیری زیرساخت های مناسب یک کلان شهر، تاثیر مثبتی خواهد داشت.
ری گردی و بازدید از آثار تاریخی ومذهبی شهرری از جمله برج طغرل، زیارت حرم مطهر امام خمینی(ره) و شهدای بهشت زهرا(س) و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از برنامه های این همایش بود که با حضور شهردار منطقه 20،قائم مقام و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 ، مدیران و کارشنایان بازرسی کلان شهرهای کشور در ساختمان مرکزی شهرداری منطقه  برگزار شد.

نظر شما