پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۱
کد خبر: ۷۵۹۰۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۰
قائم مقام شهردار منطقه 20 شهر تهران از برپایی تورهای ری گردی برای تمامی شهروندان، زائران و مسافران این منطقه خبرداد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 شهر تهران، اصغر عطائی به موقعیت مذهبی و تاریخی شهرری اشاره کرد و گفت: تورهای نوروزی ری گردی از سوم تا دوازدهم فروردین با محوریت مرکز ری شناسی شهرداری منطقه 20 برپا می شود و تمام شهروندان علاقه مند از سرتاسر شهر تهران، زائران و مسافران شهرری می توانند از این امکانات فرهنگی به صورت رایگان استفاده کنند.
عطائی معرفی آثار تاریخی و مذهبی و شناساندن پتانسیل های سرمایه گذاری شهرری را از مهمترین اهداف تورهای گردشگری برشمرد و افزود: حضور راهنمای تور و توزیع بسته های فرهنگی از نقاط قوت این تورهای یک روزه است که تمهیدات لازم برای حضور بیش از 2 هزار شهروند پیش بینی شده است.
 وی ادامه داد: آرامگاه شیخ صدوق(ع)، برج طغرل، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان، برج نقاره خانه، گنبد اینانج ،کوه بی بی شهربانو و زیارت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از محل های مورد بازدید است.
قائم مقام شهردار منطقه 20 در پایان افزود: علاقه مندان جهت ثبت نام در تورهای نوروزی ری گردی می توانند به مرکز ری شناسی واقع در میدان شهید مدرس و غرفه های اطلاع رسانی که در میادین اصلی این منطقه بر پا می شود مراجعه کنند و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55972118 تماس بگیرند. 



نظر شما