پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۹
کد خبر: ۷۵۹۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱
رییس فرهنگسرای مجازی از اجرای سلسه مسابقات ویژه ی نوروز در سایت فرهنگسرای مجازی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای مجازی، محمد حسین رحمانی ضمن اعلام خبر اجرای سلسله مسابقات ویژه ی نوروز گفت: فرهنگسرای مجازی با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 3 و فرهنگسرای ابن سینا، مسابقات مختلفی را در فصل بهار اجرا می کند.

وی در ادامه افزود: این مسابقات در سه بخش متفاوت و در قالب عکاسی، طراحی بنر و ارسال متن است که به مناسبت های مختلف برگزار شده و برای هر یک جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است .

رییس فرهنگسرای مجازی همچنین گفت: اولین مسابقه، مسابقه عکاسی «سرزمین من» است که عکاسی با موضوع سفره هفت سین دید و بازدید، اماکن فرهنگی و هنری و جاذبه های گردشگری است.

وی اظهار داشت: مسابقه ی بعدی « اشک ماه » نام دارد که به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (ص) ترتیب داده شده و در قالب طراحی پس زمینه (wallpaper) با موضوع شهادت این بانوی بزرگوار برگزار می شود.

به گفته رییس فرهنگسرای مجازی، عنوان آخرین مسابقه از این سلسله مسابقات ، «طرحی نو دراندازیم» است که علاقه مندان می توانند بهترین ایده ی خود را جهت تحقق شعار مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد، فرهنگ و هنر و فضای مجازی در قالب فایل متنی ارسال کنند.

رحمانی در پایان تاکید کرد: این مسابقات از 25 اسفندماه سال جاری آغاز شده و تا پایان فرودرین ماه سال 93 ادامه خواهد داشت که در زمان اجرای هر مسابقه، اخبار اطلاعات و شرایط کامل هر کدام از آنها به تفکیک برای علاقه مندان در سایت فرهنگسرای مجازی درج خواهد شد.

نظر شما