پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۱
کد خبر: ۷۶۰۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴
در مراسم رونمایی از " تمبر عطر یاس در نوروز " عنوان شد:
سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه تهران در ایام تعطیلات نوروزی فوق العاده زیبا و بدون ترافیک است، گفت: تهران در این ایام باید قطب گردشگری شود تا هموطنان بتوانند از برنامه‌های فرهنگی این شهر استفاده کنند.
به گزارش شهر سید محمد هادی ایازی در مراسم رونمایی از "تمبرعطر یاس در نوروز" که در برج میلاد برگزار شد، گفت: با توجه به استقبال گسترده مردم و مشارکت آنها از برنامه های نوروزی و تهران گردی شهرداری تهران در نوروز 92 تصمیم بر آن شد در ایام نوروز 93 نیز برنامه های متنوعی برای هموطنان و شهروندان بویژه در برج میلاد داشته باشیم. 

سخنگوی شهرداری با اشاره به تقارن نوروز 93 به ایام فاطمیه گفت: در این ایام حال و هوای اجرای برنامه ها فاطمی می شود و متناسب با این ایام برنامه های گسترده ای را در سطح شهر تهران و به ویژه در برج میلاد که شاخص است،اجرا خواهیم کرد. 

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: در مبادی ورودی و خروجی شهر تهران ایستگاه‌هایی برای راهنمایی هموطنانی که به تهران سفر می کنند، دایر شده است که در این ایستگاه ها نقشه های گردشگری در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

ایازی مکانهای مناسب برای گردشگران را حرم حضرت امام خمینی (ره) ، بوستان ولایت در غرب تهران را بوستان چیتگر ، دریاچه چیتگر ، بوستان نهج‌البلاغه ، آبشار ، باغ پرندگان ، کاخ نیاوران، امامزاده صالح و جماران دانست.

این مقام شهری با اشاره به تورهای گردشگری در تهران گفت: در 15 محور تورهای نیم روزه و در شش محور تورهای یک روزه داریم که برای دیدن تمام نقاط شهر تهران با استفاده از این تورها 21 روز فرصت لازم است.

ایازی خطاب به پرسنل و کارکنان برج میلاد تاکید کرد: باید خدمت به هموطنان بی‌منت و با احترام باشد و نباید کسی آزرده‌خاطر از برج میلاد خارج شود و ما باید به دنبال رضایت شهروندان باشیم.

فرزاد هوشیار مدیر عامل برج میلاد نیز در این مراسم، در خصوص نحوه برخورد با مهمانان به کارکنان این برج متذکر شد و گفت: باید با احترام با میهمانان برخورد شود و کسی حق ندارد به میهمانان و هموطنان بی احترامی کند.  

هوشیار افزود: فرهنگ ایرانی، فرهنگ مهمان‌نوازی است و ما باید شرایطی را ایجاد کنیم که هر شهروند و هموطنی در برج میلاد احساس رضایت داشته باشد و به شخصیت وی احترام بگذاریم.

مدیرعامل برج میلاد گفت: کشور ما می‌تواند با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیلی که دارد دو میلیون شغل در حوزه گردشگری ایجاد کند.

وی در پایان  ابراز امیدواری کرد تا یک میلیون گردشگر پیش‌بینی شده برای بازدید از برج میلاد در این ایام محقق شود.
نظر شما