پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۳۸
کد خبر: ۷۶۵۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
ویژه برنامه های امور بانوان معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 به مناسبت فرا رسیدن ولادت باسعادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت زهرای اطهر (س) و تجلیل مقام مادر و روز زن تشریح شد.

 به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 10، سید جواد حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه ی زهرا  (س) برنامه نگین آفرینش در راستای رشد و ارتقای فرهنگی بانوان و با مشارکت شهروندان و بانوان موفق و توانمند در سطح محلات در قالب تورهای تفریحی به مقصد بوستان جمشیدیه، بهشت مادران، بوستان نرگس، بوستان ملت و دریاچه خلیج فارس به مدت 5 روز برگزار می شود.

حسینی در ادامه تصریح کرد: محتوای برنامه بر اساس کرامت زن، تحکیم بنیان خانواده، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تاکید بر اهمیت و توجه به نقش همسری و مادری در نظر گرفته شده است. در این برنامه‌ها از بانوان موفق تقدیر خواهد شد و مادران و همسران شهدا نیز با هدف الگوبرداری بانوان از صبر و استقامت این بزرگواران مورد تکریم قرار خواهند گرفت.

همچنین برنامه همراز یاس ویژه بانوان پرسنل شهرداری منطقه و سایر واحدهای تابعه ی شهرداری در بوستان نرگس با هدف تکریم بانوان و تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می گردد. اجرای مسابقات فرهنگی و هنری، موسیقی سنتی، مولودی خوانی و اهدای بسته‌های فرهنگی از دیگر برنامه های این مراسم خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

نظر شما