جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۰
کد خبر: ۷۶۵۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
نشست هماهنگی اجرای تفاهم نامه فی مابین وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و شهرداری تهران برگزار شد.
به گزارش شهر نشست هماهنگی اجرای تفاهم نامه مشترک وزارت بهداشت و شهرداری تهران با حضور دکتر مرندی رئیس شورای راهبردی سلامت شهر تهران و رئیس فرهنگستان علوم پزشکی، دکتر ایازی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مدیر کل سلامت شهرداری تهران ، قائم مقام معاون بهداشتی وزارت بهداشت ، روسا و معاونین بهداشتی سه دانشگاه علوم پزشکی تهران ، ایران و شهید بهشتی و شهرداران ، معاونین امور اجتماعی و مدیران سلامت مناطق اجرای طرح پایلوت 4 ، 9 و منطقه20 برگزار شد.

در این نشست دکتر مرندی با ارائه خلاصه ای از اهداف تشکیل جلسه ، اهمیت تشکیل شورای راهبردی سلامت شهر تهران را خاطر نشان کرد و از همه دست اندرکاران خواست تا مسائل این شورا را به طور جدی پیگیری کنند تا مصوبات بیشتر از چهره دستورالعملی ، قالب عملکردی پیدا کند .

در ادامه این نشست دکتر ایازی به بیان سوابق فعالیت های مشترک شهرداری تهران و وزارت بهداشت پرداخت و تحقق مدل مدیریت سلامت شهری را گامی موثر در راستای تحقق اهداف شهرداری تهران برای توجه به سلامت شهروندان دانست. 

وی با تشریح ساختارهای سلامت شهرداری تهران ، از آمادگی شهرداری تهران خصوصا مناطق 4،9 و 20 برای اجرای مفاد تفاهم نامه مشترک به ویژه اجرای مدل مدیریت سلامت شهری خبر داد.
یکی از نتایج این نشست تلاش برای اجرایی کردن مفاد تفاهم نامه، تدوین بسته های خدمتی، ساختار و شیوه ارائه خدمات سلامت در سه کارگروه مجزا بود.

همچنین مقررشد جلسات مشترکی بین دانشگاه های تهران، شهید بهشتی و علوم پزشکی ایران شهرداری مربوطه تشکیل شود تا به جمع بندی نهایی برسند.
نظر شما