پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۰۶
کد خبر: ۷۶۹۵۲
|
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳
با تقدیر از خانواده شهید باغبانی و خلیلی
اختتامیه سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در فرهنگسرای اندیشه تهران برگزار می‌شود. در این مراسم از خانواده های شهیدان باغبانی( مستند ساز شهید) و خلیلی ( شهید امر به معروف ) تجلیل خواهد شد.
به‌ گزارش شهر به نقل از مدیر امور انجمن های سازمان بسیج هنرمندان  اظهار داشت: سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج از ساعت 17 روز 31 فروردین ماه ، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان می دهد .

امیر نصیر بیگی با بیان این که در این جشنواره که در دو مرحله استانی و کشوری از سال گذشته در کشور برگزار شده جمعا  2730 فیلم کوتاه به دبیرخانه های این جشنواره از سوی هنرمندان بسیجی ارائه شده بود که از این تعداد حدود 40 اثر در بخش های مختلف هنری و محتوای برگزیده  و در روز اختتامیه ضمن تقدیر معرفی می گردند.

وی افزود: در این جشنواره فیلمسازان بسیجی در 5 بخش داستانی ، انیمیشن ، مستند ، کلیپ و فیلمنامه به رقابت پرداختند و چه به لحاظ آمار شرکت کنندگان و چه از نظر ویژگی های کیفی آثار ارائه شده ، می توان این جشنواره را به عنوان یکی از اتفاقات منحصر به فرد حوزه ی هنر هفتم کشور بر شمرد که نه در مرکز و پایتخت بلکه در همه استان ها و بسیاری از شهرستان ها جریان آفرین گردیده است.

مدیر امور انجمن ها ی سازمان بسیج هنرمندان با بیان این که وزانت هیات داوران بخش نهایی جشنواره بر کیفی سازی دستاوردهای آن افزوده گفت: اساتید محترم محمود پاک نیت، رضا برجی ، محمد علی باشه آهنگر ، جمال شورجه ، دکتر علی اصغر جعفری ،حمید بهمنی داوری بخش نهایی این جشنواره را بر عهده داشتند.

نصیر بیگی تقدیر و تکریم از چهره های فیلم ساز بسیجی  و اعضای فعال و نخبه انجمن های فیلم بسیج را از برنامه های این مراسم برشمرده و تصریح کرد: در همین چارچوب از خانواده های شهیدان باغبانی( مستند ساز شهید) و خلیلی ( شهید امر به معروف ) تجلیل خواهد شد.
نظر شما