پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۲۷
کد خبر: ۷۷۱۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
به مناسبت هفته زن و سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س):
به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و هفته زن نمایشگاه دستاوردهای اقوام و زنان ایرانی در قالب سیاه چادر در بوستان بهشت مادارن برپاشد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3 ، نمایشگاه توانمندی های بانوان ایرانی  در زمینه هنری، مواد غذایی و صنایع دستی در قالب سیاه چادر از 30 فروردین تا 4 اردیبهشت از ساعت 9 صبح تا 17 بعدازظهردر بوستان بهشت مادران برپاشده است .


مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه با اشاره به اینکه در سال جاری ترویج سبک زندگی ایرانی – اسلامی در اجرای برنامه های فرهنگی مورد توجه قرار گرفته است افزود: جشنواره غذا، ایستگاههای ورزشی، مشاوره های بهداشتی و تغذیه، مشاوره حقوق خانواده، نمایشگاه توزیع محصولات خانگی، زیور آلات، خدمات و لباس های ویژه بانوان ، صنایع دستی، کارگاه هنری با عنوان "در گذر هنر" و مسابقات ورزشی و فرهنگی برنامه هایی است که در هفته بزرگداشت مقام زن در قالب جشن های "همراز یاس" در بوستان بهشت مادران برگزار شده است .


وی افزود: همچنین "جشن های نگین آفرینش" با سلسله نشست هایی با موضوعات بانوان، برگزاری مسابقات، تقدیر از بانوان نمونه علمی، ورزشی، مذهبی و هنری محلات، نمایشگاه های متعدد، اردوها و کارگاه های مختلف در "خانه های تسنیم" واقع در سرای محلات 12 گانه برگزار شده است .


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 همچنین از میزبانی منطقه 3 خبر داد و ابراز کرد: همچنین در جشن های "همراز یاس" از 35 نفر از کارکنان زن فعال در شهرداری های مناطق 1 تا 7 که در زمینه های مختلف علمی، هنری، فرهنگی حائز رتبه استانی شده اند نیز تقدیر خواهد شد.


بوستان بهشت مادران با هدف ایجاد فرصت های تفریحی  ،ورزشی، آموزشی ، فرهنگی و اجتماعی و غنی سازی اوقات فراغت بانوان در مساحتی حدود 20 هکتار در   بزرگراه رسالت ، بزرگراه شهید حقانی  ،نبش کاویان غربی به گونه ای طراحی و احداث شده است که بانوان بدون هیچ محدودیتی بتوانند در آن  به تفریح و ورزش بپردازند .


 


 


               

نظر شما