پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۳
کد خبر: ۷۷۱۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از تکریم هزارنفر از مادران و همسران شاهد این منطقه خبرداد

به گزارش روابط عمومي شهرداري منطقه 20، برومند نامداری با بیان اینکه ده ها ویژه برنامه مناسبتی میلاد حضرت فاطمه(س) در منطقه 20 در حال برگزاری است گفت: همزمان با این ایام و به منظور قدردانی از اسوه های صبر و ایثار مراسم تکریم مادران و همسران شهیدان و ایثارگران شهرری در مجموعه خدماتی نجم خاورمیانه برگزار خواهد شد.
نامداری تعامل مدیریت شهری و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری را مثبت ارزیابی کرد و افزود: بسیاری از برنامه های مرتبط با خانواده معزز شهدا نظیر دیدارهای هفتگی، تکریم خانواده ها و فرزندان، همایش ها و یادمان های شهدایی که در شهرری برگزار می شود حاصل این تعامل ارزنده و اثرگذار است.
 به برپایی مجموعه جشن های نگین آفرینش و همراز یاس اشاره کرد و افزود: برنامه های مناسبتی این هفته با رویکرد آموزشی، تفریحی، اردویی و بصیرت بخشی در زمینه رموز همسرداری، تحکیم بنیان خانواده، عفاف و حجاب و...در مراکز فرهنگی و سراهای محله ویژه بانوان در حال برگزاری است.
معاون شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه برنامه های پیشنهادی با مشارکت مدیران محلات برگزار می شود اظهارداشت: برپایی سخنرانی مذهبی، کارگاه های آموزشی، همایش، ، تورهای گردشگری، نمایشگاه، مسابقه عکاسی و جشن های محلی در قالب مولودی خوانی از جمله ویژه برنامه های این هفته است که همراه با توزیع بسته های فرهنگی انجام می شود.


نظر شما