جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۰
کد خبر: ۷۷۱۴۳
|
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸
شهردار منطقه 19 در جشن ده هزار نفری میلاد کوثر عنوان کرد:
شهردار منطقه 19 گفت: ساماندهی و زیباسازی ورودی قم - تهران در دستور اجرایی سال جاری قرار گرفت.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهندس رضا نثاری در جشن میلاد کوثر که با حضور مهندس دوستی نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران برگزار شد، ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) و رهبر کبیر انقلاب اسلامی افزود: ساماندهی ورودی قم - تهران با حمایت شورای شهر تهران و کمیسیون عمران این شورا در دستور اجرایی سال 93 قرار گرفته که این امر می تواند نقش مهمی در زیبایی نمای ورودی شهر تهران و لذت بصری مسافرین و شهروندان تهرانی داشته باشد. 
وی همچنین در این جشن ده هزار نفری که در محله شریعتی جنوبی برگزار شد از افتتاح خط سه مترو در دوم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: با افتتاح این خط اهالی غرب و جنوب غرب تهران دسترسی راحت تری به مترو برای مسافرت های داخل شهر پیدا می کنند ضمن اینکه تأثیر بسزایی در پاکسازی هوای شهر تهران و صرفه جویی در هزینه حمل و نقل شهروندان خواهد داشت.
نثاری در ادامه به اقدامات عمرانی و زیربنایی خوب صورت گرفته در منطقه اشاره و بیان کرد: سعی ما براین است که ضمن تداوم اقدمات زیربنایی در این منطقه مباحث فرهنگی نیز با شدت بیشتری دنبال شوند. چرا که شعار مقام معظم رهبری برای سال جدید نیز «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» است و در این راستا همه اعضای شورای شهر و مدیران شهری دست به دست هم می دهند تا منویات ایشان را درسال 93 عملی سازند. 
به گفته وی در زمینه برنامه های فرهنگی سه بحث سبک زندگی، هویت و تغییرات فرهنگی مد نظر است و در این راستا انجام فعالیتهایی همچون پرداختن به بحث معیشتی بانوان بدسرپرست وبی سرپرست، کارآفرینی، مباحث آموزش شهروندی، بحث دفاع مقدس و مباحث بومی و محله ای با محوریت مساجد در اولویتهای اجرایی این شهرداری است.
شهردار منطقه ابراز امیدواری کرد با مشارکت شورایاران و شهروندان مشکلات شناسایی شده منطقه در سال 93 حل شود و همگان در راه توسعه شهر تهران گام بردارند.
گفتنی است مدیحه سرایی و اجرای نمایش ولادت نگین آفرینش توسط گروه حنانه از برنامه های جانبی این جشن بود.
نظر شما