چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۱
کد خبر: ۷۷۳۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
قائم مقام معاون اجتماعی شهرداری تهران به عنوان سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه شهرری فعالیت های سال های گذشته مدیریت شهری تهران را نمونه بارزی از مدیریت جهادی برشمرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی به همراه شهردار و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 در نمازجمعه شهرری حضور داشت و به عنوان سخنران پیش از خطبه ها گفت: تمام ماموریت های شهرداری تهران در این دوره با اهداف فرهنگی و رویکرد اصلاح رفتار عمومی تعریف شده است.
امرودی به پیام سال مبنی بر اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و افزود: فعالیت های سال های گذشته مدیریت شهری تهران مصداق واقعی مدیریت جهادی است و علم مدیریت جهادی در دست این نهاد قرار دارد.
وی از نمازگزاران خواست تا در زمینه تفکیک پسماندهای خشک از درب منازل با مدیریت شهری بیش از پیش همکاری کنند و اظهار داشت: با مشارکت شهروندان می توان هزینه های تحمیلی را کاهش داد و زمینه توسعه و رفاه بیشتر را برای شهروندان فراهم کرد.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری نیز در خطبه های نمازجمعه اقدامات و برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهرن در سال های اخیر را ارزنده برشمرد.
قائم مقام معاون اجتماعی شهرداری تهران بعد از اقامه نمازجمعه، حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را زیارت کردند و نایب الزیاره تمامی مدیران جهادی شهرداری تهران بودند.
حضور در مرکز ری شناسی و دهکده سلامت منطقه 20 که در ضلع غرب این حرم شریف برپاشده از دیگر برنامه های بازدید قائم مقام معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از منطقه 20 بود. 



 

نظر شما