جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۷۴۴۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
طی احکام جداگانه از سوی حجت الاسلام شهاب مرادی انجام شد؛
حجت الاسلام شهاب مرادی طی احکامی، سیدغلامرضا میرحسینی را به عنوان معاون فرهنگی و امیر عبدالحسینی را به عنوان معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منصوب کرد.
به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، شهاب مرادی در حکم معاون فرهنگی سازمان با اشاره به رسالت این مجموعه برای پاسداری از حرمت فرهنگ دینی و کوشش برای تعالی اخلاقمداری در زیست بوم شهری، تصریح کرد: حفظ رفعت اخلاق و هویت دینمدار به دست خادمان صادق این مرز و بوم، آرمان های ارجمند نظام اسلامی و خواست های مقام معظم رهبری را به تحقق نزدیک تر می کند. انتظار می‌رود با توجه به گستردگی و تنوع فعالیت های فرهنگی سازمان و نیز راهبردهای تصریح شده در اساسنامه در جریان سازی و تأثیرگذاری فرهنگی بیش از پیش اهتمام شود.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همچنین در حکم معاون هنری این سازمان با اشاره به تأثیر بی بدیل ابزارهای هنری در ترویج آموزه های دینی و کاربرد چشم گیر بیان مبتنی بر زیبایی، در مانایی و بسط معارف بشری، اظهار داشت: این ضرورت ناگزیر، نیازمند برنامه ریزی، سازماندهی، فرماندهی و هماهنگی است. در مسیر انجام رسالت سازمان برای تحقق هر چه به سامان تر هنر هویت مدار، انتظار می رود از طریق بهره گیری حداکثری از تجربه و توان نرم افزاری و سخت افزاری سازمان و مراکز تابعه و استفاده از ایده های هنرمندان متعهد و نهادهای هنری، در اجرای برنامه های فراگیر، پرورش هنرمندان جوان، ایجاد کانون های هنری کارآمد، تولید و انتشار آثار هنری فاخر با رعایت کامل استاندارها و بایسته های دینی و همچنین توجه به اصل اقتصاد فرهنگ و هنر، اهتمام شود.

سید غلامرضا میرحسینی

سید غلامرضا میرحسینی_ معاون فرهنگی _ دانش آموخته رشته علوم ارتباطات اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد است و تا پیش از قبول مسئولیت در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیر کل تولید سیمای جمهوری اسلامی بود. وی قائم مقامی مدیر شبکه سه سیما، مدیریت گروه اجتماعی، فرهنگی شبکه های سه و تهران و تهیه کنندگی برنامه های تلویزیونی را در کارنامه دارد.



امیر عبدالحسینی  - معاون هنری - نیز دانش آموخته رشته ادبیات نمایشی در مقطع کارشناسی ارشد است و پیش از این مدیر هنرهای تجسمی و امور موزه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سرپرست موزه هنرهای دینی امام علی(ع) بوده است. 
وی سابقه دبیری هنری بیش از 20 جشنواره و نمایشگاه، عضویت در شوراهای سیاستگذاری و هیئت داوران همایش ها، نمایشگاه ها و جشنواره های هنری گوناگون، مدیریت دفتر خدمات فرهنگی هنری و مدیریت تولید مرکز موسیقی حوزه هنری و همچنین مدیریت هنری خانه کاریکاتور ایران را در کارنامه دارد.
پیش از این سید قاسم ناظمی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بود که طی حکمی به عنوان مشاور هنری رئیس این سازمان منصوب شد.
امیر عبدالحسینی
نظر شما