پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۷
کد خبر: ۷۷۵۱۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
مدیر کل طرح، برنامه و نظارت معاونت سیما از ساخته شدن سریال «پایتخت ۴» برای نوروز ۹۴ و همچنین سریال مهران مدیری برای شبکه تهران خبر داد.

به گزارش شهر، نشست اعلام برنامه های نمایشی سیما در سال ۹۳ امروز یکشنبه هفتم اردیبهشت ماه با حضور سیدعباس فاطمی مدیر کل طرح، برنامه و نظارت معاونت سیما و اهالی رسانه برگزار شد.

فاطمی در این نشست در خصوص سریال‌های «پایتخت ۴» و «ستایش۳ » اعلام کرد: سریال «پایتخت ۳» توسط همه بخش‌های نظارتی مورد تقدیر قرار گرفت و مردم مازندران نیز از آن راضی بودند. بنابراین ما فکر می‌کنیم که عقلایی است که از این ظرفیت موجود استفاده کنیم و نویسندگان سریال هم برای مجموعه چهارم آن طرح می‌دهند. بنابراین مخاطبان می‌توانند نوروز ۹۴ شاهد آن باشند.

وی ادامه داد: امیدواریم «ستایش ۳» هم قبل از پایان پخش «ستایش ۲» کلید بخورد و در پخش این سریال فاصله ای رخ ندهد.

مدیر کل طرح، برنامه و نظارت معاونت سیما بیان کرد: طنز اجتماعی مهران مدیری در سه فصل ۳۰ قسمتی برای شبکه تهران ساخته می‌شود که هنوز نام آن قطعی نشده است.

وی درباره شایعاتی که درخصوص ساخت «برره ۲» مطرح شده است، گفت: «برره ۲» ساخته نمی‌شود البته هنوز متن مهران مدیری مصوب نشده اما قطعا «برره ۲» نخواهد بود.

فاطمی در پایان خاطرنشان کرد: جواد شمقدری سریال «انقلاب سوم» را برای سیمافیلم می‌نویسد و کارگردانی می‌کند که اکنون در مرحله نگارش است.

نظر شما