پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۶
کد خبر: ۷۷۵۷۳
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
برج میلاد در حرکتی جالب، بازی های مهم اروپایی را در سالن های خود به نمایش می گذارد. البته این حرکت به تازگی شروع نشده و بارها و بارها علاقه مندان به تیم های اروپایی، بازی تیم محبوب خود را در کنار دیگر فوتبالی ها و بر روی پرده بزرگ سالن های برج میلاد تماشا کرده اند. اتفاقی که شور حضور در ورزشگاه را شبیه سازی می کند و با استقبال خوبی هم مواجه شده است.
به گزارش شهر به نقل از فرارو، متولی این امر مسئولان برج هستند که از طریق سایت خود اقدام به فروش بلیت بازی ها می کنند. آماری که این سایت از تعداد بلیت های فروخته شده در اختیار مسئولان قرار می دهد، میزان استقبال هواداران مشخص می کند تا در مورد اینکه بازی های بعدی این تیم ها در کدام سالن برگزار شود راحت تر تصمیم گیری شود.

دیروز دیداری حساس در لیگ برتر انگلیس برگزار شد که می توانست تا حدود زیادی سرنوشت قهرمانی لیگ جزیره را مشخص کند. در یک سو لیورپول که برای اولین بار در 24 سال اخیر سودای قهرمانی داشت و در سوی دیگر چلسی که در صورت شکست از کورس قهرمانی جا می ماند.

به علت اینکه تعداد هواداران این تیم در ایران به نسبت رئال مادرید، بارسلونا و منچستریونایتد کمتر است، پخش این بازی در یکی از سالن های کوچک برگزار شد که حدود 100 نفر گنجایش داشت.

شور و هیجان در میان طرفداران دو تیم موج می زد و کری های جالبی هم بین طرفداران رد و بدل می شد که البته بیشتر جنبه شوخی داشت و کسی را ناراحت و عصبانی نمی کرد.

یکی از هواداران لیورپول بعد از نقش بستن تصویر مورینیو بر روی پرده گفت:«این بود! همین تیتو را کشت!» و یک هوادار دو آتشه چلسی، خود را پسر خوزه می دانست! او که جنب و جوش زیادی داشت بعد از به ثمر رسیدن گل دوم تیم محبوبش به روی سن رفت و به خوشحالی پرداخت.

از سوی دیگر طرفداران لیورپول، ساکت و مغموم نشسته بودند و حتی تعدادی از آنها اشک می ریختند.

در اوایل بازی که لیورپول حملات پیاپی و متعددی را انجام می داد یکی از طرفداران تیم سرخپوش گفت:«امسال سال بندر است! اول فولاد و حالا هم لیورپول!»

نکته جالب و البته مهم، فضای بسیار سالم در میان تماشاگران بود. حضور حتی دو، 3 دختر در سالن، پسران دو آتشه را که در بسیاری از مواقع از تصمیمات داور به ستوه می آمدند، مجاب می کرد که حرف زشتی از دهان شان خارج نشود.

معضلی که در استادیوم های ما تبدیل به یک مشکل بزرگ و غیرقابل حل شده که جرایم سنگین و محرومیت تماشاگران از حضور در ورزشگاه ها نیز گره گشا نبوده است.

عده ای دلیل فضای ناسالم ورزشگاه ها را اجازه نداشتن بانوان برای ورود به استادیوم ها می دانند که با توجه به حضور آنها در برج میلاد و تماشای بازی می توان به این منتقدان حق داد.

البته در دقایقی از بازی، پخش تصویر با مشکل مواجه می شد که البته مدت زیادی طول نکشید.

در پایان بازی، هواداران در کمال آرامش و بدون درگیری، سالن را ترک کردند. طعنه دیگری به جو استادیوم ها که بسیاری از خانواده ها را برای حضور فرزندان شان در استادیوم ها می ترساند.
نظر شما