جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۳۸
کد خبر: ۷۷۷۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
معاون خدمات شهری شهرداری تهران درباره برنامه سازمان میادین میوه و تره‌بار در راستای افزایش تعداد میادین و بازارهای میوه گفت: امسال 14 بازار میوه و تره‌بار جدید راه‌اندازی می‌شود.
 به گزارش شهر، مجتبی عبدالهی همچنین درباره ایجاد ناحیه صنعتی میدان مرکزی و بنکداری بیان کرد: زیرساخت‌های ناحیه صنعتی در 2 فاز آغاز شده که فاز اول آن در سال گذشته به اتمام رسید و فاز دوم در برنامه و دستور کار سال جاری قرار دارد.
وی بیان کرد: ایجاد واحدهای تولید نان صنعتی نیز در ناحیه صنعتی میدان مرکزی مد نظر قرار گرفته که این واحدها در حال احداث است.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: سازمان میادین میوه و تره‌بار؛ طبق سنوات گذشته با عرضه سبزی پاک، عرضه میوه به صورت بسته‌بندی و هچنین عرضه میوه‌های دست‌چین شده، در کاهش ضایعات میوه و تره‌بار در میادین اقدام خواهد کرد.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون 30درصد از میوه و تره‌بار و بیش از 20 درصد از پروتئین مورد نیاز شهروندان از میادین میوه و تره‌بار تامین می‌شود، عنوان کرد: طبق بررسی‌های به عمل آمده قیمت محصولات عرضه شده در میادین میوه و تره‌بار 25 تا 30 درصد کمتر از قیمت محصولات مشابه در سطح شهر است.
نظر شما