سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۱
کد خبر: ۷۸۰۹۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶
هفت خوان فرهنگ و هنر در فرهنگسرای رویش؛
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9 همزمان با هفته ی معلم و روز پدر هفت بسته ی فرهنگی هنری را در غرب پایتخت برگزار می کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 9، فرزاد قاسم زاده مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 با اشاره به ویژه برنامه های مختلف فرهنگسرای رویش همزمان با هفته ی معلم و روز پدر بیان کرد: فرهنگسرای رویش همزمان با هفته ی معلم و روز پدر ویژه برنامه های مختلفی را در مراکز فرهنگی هنری منطقه 9 برگزار می کند.

قاسم زاده با توجه به برنامه های هفته ی معلم تصریح کرد: اولین برنامه از ویژه برنامه‌های هفته ی معلم برپایی نخستین نشست شبهای شعر رویش است که به همت فرهنگسرای رویش در مجتمع فرهنگی هنری ایرانسرا و با حضور دکتر مسعود میری، رضوان ابوترابی، محمد رضا احمدی، کورس احمدی برگزار می شود.

وی در ادامه ی برنامه ها افزود: فرهنگسرای رویش به مناسبت گرامیداشت هفته معلم ویژه برنامه آیین تجلیل از معلمان نمونه منطقه را با مشارکت شهرداری ناحیه 2 منطقه 9، معاونت امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 9، اداره آموزش و پرورش منطقه، موسسه فرهنگی ورزشی صبای تهران در فرهنگسرای رویش برگزار می کند.

رئیس فرهنگسرای رویش ذکر کرد: این برنامه با حضور شهردار منطقه ، رئیس آموزش و پرورش ، شهردار ناحیه 2 و مدیران و معاونین مراکز فرهنگی هنری منطقه 9 ، 17 اردیبهشت ماه ساعت 17 در فرهنگسرای رویش برگزار می شود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 با اشاره به این آیین بیان کرد: در این آئین از 110معلم نمونه منطقه تجلیل خواهد شد.

قاسم زاده با اشاره به آیین تجلیل از دکتر میر محمد علی میر محمدی بیان کرد: این آئین همزمان با روز معلم و در جهت تجلیل از مفاخر علمی و ادبی کشور از جمله دکتر میر محمد علی میر محمدی برگزار می شود.

وی افزود: این نکوداشت 14 اردیبهشت ماه از ساعت 16 الی 20 در تالار دانشکده مهندسی معدن واقع در خیابان کارگر شمالی، پردیس 2 دانشکده های فنی دانشگاه تهران برگزار می شود.

رئیس فرهنگسرای رویش با اشاره به برنامه های روز پدر بیان کرد: سلسله جشن های همای رحمت در دو نوبت 19 و 21 اردیبهشت ماه ساعت 17 در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار می شود.

قاسم زاده ادامه داد: آئین تجلیل از مربیان و نخبگان ورزشی جمعه 19 اردیبهشت ماه با حضور ابوالفضل قناعتی عضو شورای شهرتهران و مسئول سازمان بسیج ورزشکاران تهران، دکتر جعفر زرنگار مسئول اداره ورزش و جوانان شمال غرب تهران ، سید علیرضا حسینی شهردار منطقه 9 برگزار می شود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 افزود: دومین برنامه از سلسله جشن های همای رحمت 21 اردیبهشت ماه و در جهت تجلیل و گرامیداشت پدران و خانواده های معظم شهداء غرب پایتخت برگزار می شود.

رئیس فرهنگسرای رویش ادامه داد: در این برنامه صابر خراسانی شاعر جوان ایرانی حضور و سروده های خود را در وصف امام علی(ع) اجرا می کند.

وی با اشاره به این برنامه بیان کرد: اجرای گروه باستانی کاران پایگاه یکم شکاری به سرپرستی رضا سعدی نژاد و برنامه های فرهنگی هنری از دیگر برنامه های اجرایی در این جشنواره می باشد.

قاسم زاده تاکید کرد: سلسله جشن های همای رحمت در دانشگاه هوایی شهید ستاری واقع در بزرگراه فتح ،خیابان عبداللهی، ابتدای خیابان شمشیری برگزار می شود.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 با توجه به دیگر برنامه های این هفته تصریح کرد: همایش نقش مدیریت فرهنگی شهر در ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی با هدف بررسی فرصت ها و آسیب ها در عرصه کتاب و کتابخوانی و نقش کتابداران به عنوان حلقه ی واسط میان مولفین و مخاطبین با حضور محمد دکامه ای مدیر امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، حسین رحیمی مدیر کتابخانه قائم و علیرضا محمودی مدیر کتابخانه شیخ صدوق(ره) برگزار می شود.

رئیس فرهنگسرای رویش در ادامه افزود: این برنامه 17 اردیبهشت ماه ساعت 9 الی 12 در سالن همایش برج آزادی برگزار می شود.

قاسم زاده با اشاره به "همایش ایران عاشیقلری و ادبیاتی" بیان کرد: همایش ایران عاشیقلری و ادبیاتی همراه با آیین رونمایی از کتاب ایران عاشیقلری و ادبیاتی اثر استاد عاشیق کوثر علی شهبازی (سلجوق) دوشنبه 22 اردیبهشت ماه ساعت 19 در مرکز همایش های برج آزادی برگزار می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از ویژه برنامه های فرهنگسرای رویش می توانند به این فرهنگسرا واقع در بزرگراه فتح بعد از بیمارستان شریعت رضوی، خیابان شهید واشقانی فراهانی، کوچه شهید وادی زاده یا به وب سایت فرهنگسرا به آدرس rouiesh.farhangsara.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 66688554 تماس حاصل فرمایند.

برچسب ها: فرهنگسرای رویش
نظر شما