پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۳۰
کد خبر: ۷۸۱۲۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱
فیلم سینمایی "سر به مهر" به کارگردانی هادی مقدم دوست، هفدهم اردیبهشت ماه با حضور دانش آموزان دختر مدارس مقطع متوسطه منطقه چهارده، اکران، نقد و بررسی می شود
به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 14 ، فیلم سینمایی سر به مهر با بازیگری لیلا حاتمی، آرش مجیدی و خاطره اسدی روز هفدهم اردیبهشت ماه ساعت 11 با حضور فروغ نیلچی زاده کارشناس مسائل دینی در سالن سرای حضور فرهنگسرای اخلاق نقد و بررسی می شود. لازم به ذکر است پس از پایان جلسه نماز جماعت نیز برگزار می شود.

سر به مهر که بر اساس داستانی از هادی مقدم‌دوست و حمید نعمت‌الله ساخته شده، داستان زندگی دختر تنها و خسته‌ای است که کمک‌های یک دوست باعث بهبود شرایطش می‌شود، اما دختر داستان "سر به مهر" برای معرفی این دوست به دیگران شهامت کافی ندارد.


اکران "شیار 143" با حضور نویسنده، کارگردان و بازیگر نقش اول

همچنین  شیار 143 که جایزه ویژه هیات داوران و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن را از آن خود کرده است، روز هفدهم اردیبهشت ماه ساعت 16 در پردیس سینمایی شکوفه نقد و بررسی می شود.

شیار 143 که بر اساس داستانی از نرگس آبیار ساخته شده، روایت جذاب و تماشایی مادری است که عاشقانه فرزند خود را دوست دارد ولی او را به میدان کارزار می‌فرستد و بعد از سال‌ها پیکر او را تحویل می‌گیرد؛ داستان جالب و درخور توجهی که کارگردان این فیلم به درستی بدان پرداخته است.


نظر شما