جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۲۲
کد خبر: ۷۸۳۹۹
|
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵
امرودی در تشریح برنامه های تابستانی معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران:
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت:برای نخستین بار در تابستان امسال شهرداری تهران در 88 مدرسه تهران پایگاه تابستانی برپا می کند.
حجت الاسلام میثم امرودی با اشاره به تشکیل ستادی با حضور نمایندگانی از سازمان رسیدگی به امور مساجد، نماینده ولی فقیه و نماینده سازمان آموزش و پرورش استان تهران، کانون مساجد، مدیریت سرای محلات و معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته دراین ستاد، امسال برای نخستین بار ، شهرداری تهران طرح تجهیز 88 پایگاه تابستانی با محوریت مدارس را انجام می دهد. 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اعلام حضور علما و طلاب جوان در این طرح گفت : 500طلبه شناسایی شده اند که با اعزام آنها به پایگاه های تابستانی در مدارس فرصت خوبی برای انجام کار آموزشی و انجام وظیفه در عرصه تبلیغی ، ترویجی و ترتیبی فراهم می شود. 
حجت الاسلام امرودی با بیان اینکه در این طرح به دنبال ارتباط مسجد ، مدرسه و سرای محلات هستیم ، تصریح کرد : برنامه های زیادی برای پربارکردن تابستان تهیه شده اما باید در نظر داشت امسال اولین سال اجرای این برنامه است. به طور حتم با توجه به کنار هم نشستن سه مجموعه تربیتی ، دینی و مدیریت شهری به طور حتم افق روشنی در سالهای آتی پیش روی این طرح خواهد بود . 
وی همچنین یکی از تغییرات برنامه های گردشگری را که در راستای خدمت بیشتر به شهروندان تهرانی است، افزایش مسیرهای گردشگری عنوان کرد و افزود: مسیرهای نیم روزه از 15 مسیر به 20مسیر گردشگری افزایش یافته و تعداد مسیرهای یک روزه نیز از 5 مسیر به 7 مسیر توسعه پیدا کرده است . 
حجت الاسلام امرودی همچنین به برنامه گردش شبانه در تهران طی فصل نیایش و به ویژه ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: برنامه 100 روزه فصل نیایش با اعیاد زیادی همراه است و تلاش می کنیم در این ایام با همکاری مساجد برنامه های ویژه ای برای شهروندان تهرانی برپا شود . 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران همچنین از توسعه تورهای اختصاصی در شهر تهران برای شهروندان خبرداد و افزود: بر این اساس برگزاری تورهای ویژه برای جانبازان و خانواده های آنها، تور ویژه سالمندان و تورهای موضوعی در دستور کار قرار دارد . 
نظر شما