پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۵۲
کد خبر: ۷۸۴۸۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
با حضور حسین انتظامی ، عماد افروغ و شهرام گیل آبادی برگزار می‌شود
به مناسبت روز ارتباطات کتاب‌های "پیامک خبری" و "رسانه‌ها و سیاست‌های انقلابی" اثر دکتر فرشاد مهدی پور در چهل و دومین نشست زرین قلم به همت فرهنگسرای رسانه رونمایی خواهد شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه، کتاب "پیامک خبری" که از سوی انتشارات خبر امروز منتشر و راهی بازار نشر شده،با مقدمه‌‌ای از عماد افروغ آغاز می‌شود و اصلی‌ترین مقاله آن، نوشته‌ای در باب وضعیت پیامک‌های خبری در ایران است؛ پدیده نوظهوری که تاکنون تحقیقی مستقل درباره آن انجام نشده و شاید بتوان این اثر را نخستین گام در این عرصه ارزیابی کرد.
همچنین کتاب " رسانه‌ها و سیاست‌های انقلابی" یادداشت‌هایی درباره وضعیت رسانه‌های ایران در زمان جنگ نرم است. نویسنده در این کتاب سعی کرده است تا مولفه‌های یک رسانه اخلاق‌گرای انقلابی را تبیین کند.
چهل ودومین  نشست زرین قلم با حضور دکتر حسین انتظامی - معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  ، دکتر عماد افروغ – پژوهشگر و استاد دانشگاه ، دکتر شهرام گیل‌آبادی – رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران،  دکتر فرشاد مهدی پور – نویسنده  و جمعی از اساتید، دانشجویان و پیشکسوتان حوزه رسانه وارتباطات، روز یکشنبه 28 اردیبهشت ماه ساعت 15، در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای رسانه برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران، خیابان گل نبی، خیابان ناطق نوری، 
نظر شما