پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۱۸
کد خبر: ۷۸۵۸۵
|
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵
اکران فیلم «اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی و «مترو پل» جدیدترین ساخته مسعود کیمیایی در سینماهای تهران آغاز شد.
به گزارش شهر، جدیدترین ساخته داریوش مهرجویی که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد،‌ از امروز ، چهارشنبه24 اردیبهشت‌ماه، در چند سینمای تهران و دو سالن سینمایی مشهد اکران می‌شود.

سینماهای نمایش‌دهنده این فیلم در تهران عبارتند از:آزادی، پردیس سینمایی ملت،‌ پردیس زندگی،‌ اریکه ایرانیان، شکوفه،‌جوان،‌ پارس،‌ پردیس سینمایی راگا و سمرقند.

هم‌چنین این فیلم در مشهد در دو سالن سینمایی «هویزه» و «سیمرغ» اکران می‌شود و در روزهای آینده در شهرستان‌های دیگری هم نمایش داده می‌شود.

«اشباح» به تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری قرار است به سرگروه سینمایی «آزادی» اکران شود، اما طبق مصوبه آخرین جلسه شورای صنفی نمایش به دلیل بالا بودن کف فروش فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا،‌ سالن اصلی این سینما از یک هفته دیگر دراختیار «اشباح» قرار می‌گیرد و فعلا در سالن شماره 2 سینما «آزادی» نمایش داده می‌شود.

در «اشباح» که محمود کلاری آن را فیلمبرداری کرده است، مهتاب کرامتی، حسن معجونی، مهدی سلطانی، ملیکا شریفی‌نیا، هنگامه حمیدزاده و امیرعلی دانایی حضور دارند.

در خلاصه‌ فیلمنامه «اشباح» آمده است:« تیمسار سلیمانی که درگیر مسائل حاد زندگی است با همسر خود دچار مشکلات عجیبی می‌شود. سارا در کشاکش زندگی پرتلاطم با تیمسار به فکر رهانیدن خود از زندگی است و در تقابل عشق و عقل که در قاموس مقررات جاری او نمی‌گنجد و…»


 آغاز اکران «متروپل» کیمیایی در 22 سینمای تهران

جدیدترین ساخته مسعود کیمیایی از امروز چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه به سرگروهی سینما «قدس» اکران شد.

این فیلم در سینماهای «ملت»، «آزادی»، «ایران»، «زندگی»، «اریکه ایرانیان»، «جوان»، «آستارا»، «فلسطین»، «عصر جدید»، «مرکزی»، «بهمن»، «کانون»، «جی»، «شاهد»، «ماندانا»، «شکوفه»، پردیس‌های سینمایی «تماشا»، «راگا» و «رازی»، فرهنگسرای «خانواده» و «موزه سینما» اکران می‌شود.

نمایش «متروپل» در سینماهای شهرستان‌ها هم به زودی آغاز می‌شود.

در این فیلم که بخش‌های زیادی از آن در سینما «متروپل» می‌گذرد، بازیگرانی همچون مهناز افشار، محمدرضا فروتن، پولاد کیمیایی، شقایق فراهانی، سحر دولتشاهی، یوسف مرادیان، تینا پاکروان، ساعد سهیلی حضور دارند.

منبع: ایسنا
نظر شما