شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۳
کد خبر: ۷۸۶۹۶
|
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
محمد هادی ایازی گفت: رویکردی که در شهرداری تهران اتخاذ شده منجر به ایجاد امید اجتماعی خواهد شد و آن رویکرد این است که تهران را تبدیل به شهر زندگی کنیم. این در شرایطی است که باید مدیران به این موضوع اعتقاد داشته باشند، کالبد شهر را آماده کرده و شهروندان نیز کمک کنند.
به گزارش شهر، محمد هادی ایازی، قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی سخنانی در مراسم تجلیل از او که از سوی جمعی از هنرمندان، اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و ورزشکاران در تالار وحدت برگزار شده بود، ضمن تشکر از برگزار کنندگان این مراسم، گفت: بنده بالغ بر 3 دهه در خدمت دکتر قالیباف بوده ام و البته زین پس هم خواهم بود و همیشه از نقطه نظرات ایشان درس گرفته ام.بحق ویژگی های مدیریتی ایشان زبانزد همه است.
وی افزود: روزی که من به شهرداری تهران آمدم، ایشان گفت می خواهیم شهرداری را از سازمانی خدماتی به نهادی فرهنگی و اجتماعی تبدیل کنیم و امروز در سطح 374 محله شهر تهران شاهد این موضوع هستیم.
ایازی ادامه داد: امروز در برنامه 5 ساله دوم شهردار تهران توسعه اجتماعی شهر را دیده اما باید توجه داشت تا زمینه مشارکت مردم را فراهم نکنیم، نمی توانیم توسعه اجتماعی داشته باشیم. مگر اینکه زمینه مشارکت مردم را فراهم کنیم.
رئیس گروه مشاوران شهردار تهران همچنین گفت: رویکردی که اتخاذ شده است منجر به ایجاد امید اجتماعی خواهد شد و آن رویکرد نیز این است که تهران را تبدیل به شهر زندگی کنیم. این در شرایطی است که مدیران به این موضوع اعتقاد داشته باشند، کالبد شهر را آماده کرده و شهروندان نیز کمک کنند.
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه باور من این است که دکتر قالیباف در این مسیر گام بر می دارند، اظهار کرد: تردید نکنید که در آینده نزدیک شاهد گام های بزرگتری در تهران خواهیم بود.
ایازی با تاکید بر مشارکت مردم در همه مسایل گفت: در دوران مسئولیت خود در هر عرصه ای، زمینه مشارکت مردم را فراهم کردم. در این زمینه جشنواره های متعدد طراحی شد که هر کدام به طور متوسط بالغ بر 300 – 400 هزار نفر شرکت کننده داشت که این امر تاثیر گذاری زیادی در موضوعات فرهنگی و هنری شهر داشته است. این مساله نیز جز با همفکری هنرمندان میسر نبوده است.
وی افزود: در جشنواره شمسه موسیقی بالغ بر 600 گروه موسیقی در شهر تهران ایجاد شد و همچنین بالغ بر 500 هزار نفر در جشنواره قرآن شرکت کردند. این اعتقاد و باوری بود که بر اساس رویکرد دکتر قالیباف در شهرداری تهران وجود داشت.
رئیس گروه مشاوران شهردار تهران ادامه داد: در این دوره ارتباط بسیار خوبی با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم و دکتر جنتی نیز زمینه همکاری خوبی را در حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و وزارتخانه ایجاد کرد. انشالله در آینده نزدیک نیز شاهد امضای تفاهم نامه بسیار خوبی میان شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهیم بود.
قائم مقام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در همین مدت کوتاه دکتر قالیباف 3 جلسه در موضوعات مختلف سلامت شهر تهران با وزیر بهداشت داشته و تفاهم نامه همکاری نیز میان وزارت بهداشت و شهرداری تهران مبادله شده که کار بر اساس آن دنبال می شود.
ایازی در پایان گفت: امیدوارم در مسئولیتی که دکتر هاشمی بر عهده من گذاشته اند، بتوانیم با همکاری بیشتر و استفاده از ظرفیت اصحاب فرهنگ، هنر در عرصه مسایل اجتماعی و حوزه های سلامت، مشارکت اجتماعی، مشارکت سازمان های مردم نهاد، خیریه های سلامت ،ارتباط با اصحاب فرهنگ و هنر و ... شاهد تحول جدی در این عرصه باشیم.
نظر شما