سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۰۹
کد خبر: ۷۸۷۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷
مدیرعامل مخابرات ایران گفت: ‌امسال فروش دیتا از ADSL، ششصد میلیارد تومان بود‌ و پیش‌بینی ما برای یک هزار میلیارد تومان هم امکان‌پذیر است‌.
به گزارش شهر، مظفر پوررنجبر عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از 198 پروژه مخابراتی در استان لرستان اظهار کرد: شرکت مخابرات ایران یک شرکت خدماتی است که یک‌شبه ورشکسته نمی‌شود.

وی عنوان داشت: بسته‌های شرکت مخابرات در ایران باید مدرن شوند و آن چه که در دنیا وجود دارد، به هر قیمتی باید در کشور وجود داشته باشد.

پوررنجبر ادامه داد: ما نباید مشترکان را با شعار و شکلات جذب کنیم، بلکه آن‌ها را باید به صورت سازمانی جذب و حمایت کنیم.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران عنوان داشت: سرویس‌ها و خدمات باید عمودی و افقی ارائه داده شود و اگر این کارها را انجام دهیم، شرکت مخابرات ایران و به تبع آن استان لرستان به درآمد بالایی می‌رسد.

مظفری ادامه داد: امسال فروش دیتا از ADSL ششصد میلیارد تومان بوده و پیش‌بینی ما برای 1000 میلیارد تومان هم امکان‌پذیر است، بنابراین می‌توانیم با برنامه‌ریزی، هرساله به درآمد بالایی دست پیدا کنیم.

این مسئول اضافه کرد: در کشور ما پیشرفته‌ترین سخت‌افزارها وجود دارد و در عصر حاضر، اطلاعات دانش‌بنیان است که تمام ارزش‌ها را در خود نهفته دارد.

مدیر عامل مخابرات ایران بیان داشت: شرکت مخابرات ایران باید مشتری‌مدار باشد و همواره مشتریان را به خود جذب کند.

پوررنجبر تصریح کرد: در استانی مانند لرستان که از استان‌های محروم کشور است، خدمات شرکت مخابرات از نگاه پولی خیلی سودآور نیست، بنابراین ما باید به سمت سودآوری هر چه بیشتر حرکت کنیم.

وی عنوان داشت: بیشتر اقدامات ما در مخابرات به سمت بیرون بوده و تاکنون مشتری به ما مراجعه می‌کرده‌، اما باید به سمتی برویم که ما به سمت مشتری برویم.

این مسئول خاطر نشان کرد: اگر رقبای ما تقویت شوند، استکبار مخابراتی شکسته می‌شود و ما مجبور می‌شویم به مردم احترام بگذاریم تا به سمت آنها برویم.

مدیر عامل مخابرات ایران متذکر شد: استان لرستان در حوزه مخابرات محروم نیست و به جای محرومیت‌زدایی، محرومیت فضایی صورت گرفته است.
منبع: ایسنا
نظر شما