چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۹
کد خبر: ۷۹۰۸۴
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰
برنامه «با هم بخوانیم» فرهنگ‌سرای فردوس، به مطالعه گروهی و خوانش داستان چشم هایی که مال توست از کتاب مالیخولیای محبوب من نوشته بهاره رهنما اختصاص دارد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ویژه برنامه «با هم بخوانیم» با حضور جعفر توزنده‌جانی نویسنده و منتقد ادبی پانزدهم تیرماه در فرهنگسرای فردوس  برگزار می‌شود.

در ابتدای نشست با هم بخوانیم کتابخانه فردوس داستان «چشم هایی که مال توست» به صورت گروهی خوانده می شود و در ادامه «جعفر توزنده‌جانی» نویسنده و منتقد ادبی که به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارد، به معرفی اثر می پردازد.

کتاب مجموعه داستان «ماليخولياي محبوب من» از هفت قصه تشكيل شده كه با يك خط دروني و تم اصلي «فراموشي»، به هم متصل هستند. مجموعه داستان «ماليخوليايي محبوب من» درباره زن هاي ايراني است كه مجبورند به دليل تربيت عاطفي كه از كودكي همراهشان است، از ارتباط عاطفي و داستان هاي عاشقانه جدا شوند.

داستان هاي این کتاب شامل چشم هايي كه مال توست، فلامينگو، اعتراف يك عشق، عروس شماره دو!، باد مي آيد با بوي تو، ماليخولياي محبوب من و اين تابستان فراموشت كردم می شود.

چشم هایی که مال توست ماجرای زنی است که پس از به دنیا آوردن فرزندش، شوهرش او را ترک کرده و تماشاگر شاهد واگویه های زن خواهد بود که لحظاتی به صورت ذهنی با همسر جدا شده اش هم گفتگویی می کند.

بنا بر این گزارش، سلسله برنامه های «با هم بخوانیم» روزهای یکشنبه هر هفته با حضور «جعفر توزنده جانی» کارشناس برنامه و جمعی از علاقمندان به ادبیات داستانی برگزار می شود.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می توانند یکشنبه پانزدهم تیرماه ساعت 17 به فرهنگ سرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه مخابرات مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44081043 تماس بگیرند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 می‌توانید به تارنمای ferdos.farhangsara.ir  مراجعه کنید.
نظر شما