سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۲
کد خبر: ۷۹۲۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۱
فرهنگسرای ملل به منظور حمایت از بیماران دریافت عضو نمایشگاهی از آثار هنرمندان تجسمی و فیلمساز را به منظور حمایت از این قشر آسیب پذیر برگزار می کند .
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در اين ميان گروهي از هنرمندان عکاس، فیلمساز و هنرمندان تجسمی، آستين همت بالا زده اند تا با برپایی نمایشگاه گروهی عکسی بتوانند بخشی از هزینه های داروها و اکسیژن مصرفی این بیماران را تامین نمایند. به امید اینکه چراغ اميد را در دل این بيماران و خانواده هايشان روشن نگاه دارند. 

حامیان این نمایشگاه کانون فارغ التحصیلان هنرستان هنرهای زیبای تهران و بنیاد خیریه یاران برکت مهر هستند که با همکاری صمیمانه فرهنگسرای ملل، امکان برگزاری این نمایشگاه در این ایام مبارک را بوجود آورده اند. 

نمایشگاه خیریه عکس "بنی آدم" با حضور هنرمندانی چون خانمها: بهار اصلانی، غزاله الهامیان، سمانه حجاران، شیوا خدابخش، زهرا رحمانی، مهرنوش زمانی، ملیحه شاجری، آزیتا فلاح نژاد، مهسا قبایی، مینا قراخانلو، بهاره نوزادمقدم و آزاده نوزادمقدم و آقایان محمدرضا آفاقی، علی باقری، مجید برزگر، امیرحسین بیرجندی، کوروش پور بهزادی، مرتضی پورصمدی، مهدی جعفری، محسن جودی، مهدی دلخواسته، حسین سلامت، مولا شاهسواری، احمدرضا شجاعی، آرش صادقی، امیر عابدی، مصطفی قاهری، اکبر محبیان، بیژن میرباقری، نقی نعمتی، آرش نوزادمقدم و علی نیک رفتار، برگزار می شود و تمامی عوايد حاصل از فروش آثار صرف بيماران نيازمندی مانند مریم و شکوه خواهد شد. 

افتتاحیه این نمایشگاه روز چهارشنبه 1 مردادماه ساعت 19 خواهد بود و تا تاریخ 12 مردادماه ادامه خواهد داشت. بازدید از نمایشگاه از ساعت 12 تا 21 و براي عموم آزاد است.

این نمایشگاه مصادف با روزهای پایانی ماه مبارک رمضان و ایام خجسته عید سعید فطر برپا شده است .
علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند به نشانی فرهنگسرای ملل به نشانی بزرگراه صدر، بلوار قیطریه، مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22671718 داخلی 102 تماس بگیرند.

نظر شما