چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۳
کد خبر: ۷۹۲۱۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰
معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 9 و فرهنگسرای رویش به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف ترغیب و تشویق کودکان و نوجوانان به مشارکت در انجام فرایض دینی، از موذنین و مکبرین نونهال و نوجوان محله در ویژه برنامه گل واژه گلدسته ها تجلیل می کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این ویژه برنامه در کنار ویژه برنامه های رمضانی جشن ماه مهربانی در بوستان شمشیری میزبان شهروندان روزه دارخواهد بود.

آیین تجلیل از موذنین و مکبرین نونهال و نوجوان محله ، باحضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد میدانی استاد دانشگاه و مسئول ستاد اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر سازمان فرهنگی هنری ،  ائمه جماعات و مسئولین منطقه 9 برگزار خواهد شد.

این ویژه برنامه به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 9 فرهنگ­سرای رویش و با مشارکت امور مساجد منطقه 9 ساعت 19 روز پنج شنبه دوم مرداد همزمان با شامگاه بیست و ششم ماه مبارک رمضان ، به نشانی سه راه آذری خیابان شمشیری ، بوستان شمشیری ، برگزار می شود.

برنامه های جشن رمضانی " ماه مهربانی " در تمام ایام ماه مبارک رمضان در دو بخش غرفه های مهربانی و برنامه های استیج شامگاهی با حضور روحانیون و کارشناسان دینی ، هنرمندان ، مداحان و قاریان بین المللی قرآن کریم برگزار می شود و هر روز علاوه بر ارایه ویژه برنامه های خاص غرفه ها ، ویژه برنامه هایی متفاوت و متنوع به شهروندان روزه دار ، کودکان و نوجوانان ارایه   می شود.

برنامه های جشن " ماه مهربانی " هر روز از ساعت 18 تا هنگام افطار به نشانی سه راه آذری، خیابان شمشیری ، بوستان شمشیری میزبان شهروندان روزه دار است و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 66688553 تماس بگیرند.
نظر شما