پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۲
کد خبر: ۷۹۲۲۷
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۱
فرهنگسرای ابن سینا هم زمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس و برای ابراز همدردی با مردم مظلوم غزه مسابقه عکاسی «حامیان مظلومیت» را بر گزار می کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران،  اوضاع حساس منطقه و جهان،  اهمیت خاصی را به روز قدس امسال بخشیده است و مردم مسلمان ایران هم با عزم جدی تر و قلبی آکنده از غم مظلومان غزه خود را برای حضور در این راهپیمایی آماده می کنند تا انزجار خود را از کشته شدن زنان و کودکان بی پناه را به کوش جهانیان بر سانند.

به همین منظور فرهنگسرای ابن سینا نیز وظیفه و رسالت خود دانست ، با برگزاری مسابقه عکاسی و ثبت لحظات حضور پر شکوه مردمی در راهپیمایی روز قدس  ،همد ردی خود را با مردم شریف و مظلوم غزه رانشان دهد .

برای شرکت در این مسابقه عکاسی علاقمندان می بایست تصاویر خود را در اینستاگرام با  هشتکfarhaangsara-ebnesina# نشانه گذاری و یا به آدرس ایمیل فرهنگسرا به نشانی f_ebnesina@yahoo.com ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار تا 15مرداد خواهد بود و در پایان ضمن بر پایی نمایشگاه به قید قرعه به پنج نفر از نفرات برگزیده جوایز نفیس اهدا می شود.
نظر شما