پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۰
کد خبر: ۷۹۲۴۶
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
با استقرار 20 غرفه در مصلی امام خمینی(ره) انجام می‌شود
سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با برپایی بیش از 20 غرفه فرهنگی و نمایشگاهی در حاشیه مصلای بزرگ امام خمینی(ره) و ارائه برنامه‌های متنوع، از نمازگزاران عید سعید فطر میزبانی می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نمازگزاران تهرانی می‌توانند پیش از آغاز نماز عید فطر دعای قنوت و دیگر محصولات فرهنگی را از غرفه‌های سازمان فرهنگی هنری مستقر در اطراف مصلی دریافت کنند. همچنین غرفه روزه اولی‌ها با ارائه برنامه‌هایی متناسب با گروه‌های سنی کودک و نوجوان در خدمت نمازگزارانی خواهد بود که نخستین عید بندگی خود را تجربه می‌کنند.

نمازگزاران تهرانی می‌توانند پس از اقامه نماز به امامت ولی امر مسلمین جهان برای دریافت بلیت رایگان نمایش ترکیبی «شبی در کهکشان‌ها» به غرفه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مستقر در خروجی‌های مصلی مراجعه کنند. اجرای این نمایش از اواسط ماه مبارک رمضان در بوستان ولایت آغاز شده و تا 26 مرداد هر روز ساعت 21 ادامه دارد.

فراخوان مسابقه عکس «عید نیایش» هم در این غرفه‌ها بین علاقه‌مندان توزیع می‌شود. این رقابت فرهنگی هنری با هدف ثبت لحظات باشکوه نماز عید سعید فطر برای عکاسان حرفه‌ای، هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی در چهار گوشه ایران طراحی شده و آخرین مهلت شرکت در آن 16 مردادماه است.

برپایی دو نمایشگاه عکس و پوستر مادران چشم به راه ویژه مادران شهدای گمنام و حروف‌نگاری اسماء الحسنی هر کدام با ارائه 40 تابلو از دیگر فعالیت‌های غرفه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مستقر در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) در روز عید سعید فطر است.
نظر شما