جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۶
کد خبر: ۷۹۲۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴
مسعود زنده‌روح کرمانی، ساعد نیکذات و حیدر رضایی اعضای هیات داوری جشنواره عکس «عید نیایش» هستند که با هدف ثبت لحظات باشکوه و ناب آیین معنوی نماز عید سعید فطر در سراسر ایران برگزار می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، زنده‌روح کرمانی مدرس دانشگاه، دبیر انجمن عکس جشنواره سینمای جوان، مدیر اجرایی نخستین و دومین جشنواره تجسمی فجر و عضو انجمن عکاسان ایران است. نیکذات از اعضای انجمن فیلمبرداران سینماست و رضایی علاوه بر طراحی پوستر فیلم‌های خاکستر سبز، بچه‌های آسمان، درباره الی، اخراجی‌ها، جرم و... دبیری عکس خبرگزاری‌های فارس و مهر و... را هم در کارنامه دارد.

جشنواره عکس عید نیایش به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود و عکاسان حرفه‌ای، هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی در چهار گوشه ایران می‌توانند عکس‌های خود را از برگزاری آیین نماز عید فطر تا ساعت 24 روز پنجشنبه 16 مرداد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

پس از بررسی آثار در نهایت از صاحبان 10 عکس برتر با اهدای بیش از 65 میلیون ریال جایزه نقدی تجلیل می‌شود. افراد اول تا سوم از نگاه هیات داوران علاوه بر تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به ترتیب 20، 15 و 10 میلیون ریال جایزه نقدی دریافت می‌کنند و هفت عکاس برگزیده هم هر یک لوح تقدیر و سه میلیون ریال جایزه می‌گیرند.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فراخوان به پایگاه‌های fhnews.ir یا farhangsara.ir مراجعه کنند یا با سامانه 1837 تماس بگیرند.
نظر شما