پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۹
کد خبر: ۷۹۳۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
به دلیل استقبال مخاطبان و درخواست زمان بیشتر برای ارسال اثر ، مسابقه عکس " قدس در قاب تصویر " به مدت یک هفته تمدید شد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری ، در این مسابقه عکس تا کنون صدها اثر به دبیرخانه ارسال شده است و با توجه به استقبال مخاطبان و علاقه مندان، مهلت شرکت در این جشنواره تا 26 مرداد تمدید شد.

شرکت در مسابقه عکس " قدس در قاب تصویر " برای عموم علاقه مندان آزاد است و  مسابقه در دو بخش دیجیتال و آنالوگ و در دوکلاس آماتور و حرفه ای برگزار می شود.

قدس و حضور مردم ، قدس و اتحاد و همدلی ،  قدس و معصومیت کودکان ،  قدس و عدالت خواهی جهانی ، قدس و پایداری و پیروزی ، محورهای موضوعی پنج گانه این مسابقه هستند و هر عکاس می تواند حداکثر 5 قطعه عکس در هر موضوع انتخاب و به دبیرخانه ارسال نماید .

عکس ها می بایست 300  dpI و فرمت JPJ بوده و حداقل با عرض 30 سانتی متر برروی لوح فشرده به دبیرخانه مسابقه ارسال شود.

آثار در دو بخش عکس های دیجیتال و آنالوگ ، جداگانه مورد داوری قرار می گیرد و بیست میلیون ریال جوایز نقدی و لوح تقدیر به آثار برگزیده اهدا خواهد شد.

اهدای لوح گواهی حضور در مسابقه به تمامی شرکت کنندکان ، اعطای تسهیلات رایگان در بخش های آموزش و نشست های هنری کانون ها از جمله مزایای شرکت در مسابقه عکس " قدس در قاب تصویر "  است و عکس های برگزیده و عکس هایی که به انتخاب هیئت داوران قابلیت ارائه در نمایشگاه را داشته باشند ، در یکی از نگارخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اطلاع قبلی در معرض دید هنرمندان و عموم علاقه مندان قرارخواهد گرفت .

علاقمندان به شرکت در این مسابقه تا 26 مرداد ماه فرصت دارند آثار خود را در لوح فشرده همراه با  نام و شماره تماس، به نشانی بزرگراه فتح، خیابان شهید واشقانی، کوچه شهید وادی زاده ، دبیرخانه فرهنگ سرای رویش ، ارسال یا تحویل نمایند و هم چنین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66688553 تماس بگیرند.
نظر شما