سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۷
کد خبر: ۷۹۳۳۵
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸
مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از ارسال بیش از 1000 قطعه عکس از لحظات باشکوه آیین معنوی نماز عید سعید فطر امسال به دبیرخانه جشنواره «عید نیایش» خبر داد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مهدی محمدی ضمن اعلام این خبر افزود: تا پیش از تمدید مهلت شرکت در جشنواره عکس عید نیایش، حدود 200 عکاس حرفه‌ای و آماتور از چهار گوشه ایران با ارسال بیش از هزار قطعه عکس در این جشنواره شرکت کرده بودند که این آمار در روزهای اخیر افزایش یافته است. پس از بررسی آثار ارسالی در نهایت از صاحبان 10 عکس برتر با اهدای بیش از 65 میلیون ریال جایزه نقدی تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به تمدید مهلت شرکت در این جشنواره تا 21 مردادماه ادامه داد: افراد اول تا سوم از نگاه هیات داوران علاوه بر تندیس جشنواره و دیپلم افتخار به ترتیب 20، 15 و 10 میلیون ریال جایزه نقدی دریافت می‌کنند. ضمن اینکه به هفت نفر از عکاسان برگزیده لوح تقدیر و سه میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

محمدی از مسعود زنده‌روح کرمانی، ساعد نیکذات و حیدر رضایی به عنوان داوران جشنواره عکس عید نیایش نام برد و از تمام علاقه‌مندان دعوت کرد در روزهای آینده عکس‌های خود را از نماز عید فطر امسال به نشانی پست الکترونیک 1837@farhangsara.ir ارسال کنند.

این جشنواره به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود و عکاسان حرفه‌ای، هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر عکاسی در سراسر ایران می‌توانند عکس‌های خود را از برگزاری آیین نماز عید فطر تا ساعت 24 روز سه‌شنبه 21 مرداد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فراخوان به پایگاه‌های fhnews.ir یا farhangsara.ir مراجعه کنند یا با سامانه 1837 تماس بگیرند.
نظر شما