پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۹
کد خبر: ۷۹۳۹۷
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
یکصد و سی و ششمین برنامه با هم بخوانیم فردا یکشنبه 26 مرداد به منظور مطالعه گروهی و خوانش داستان «راشومون» از کتاب ماه عسل آفتابی ترجمه سیمین دانشور برگزار می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، با توجه به این که كتاب‌ و مطالعه‌، عاملي‌ براي‌ شناخت‌ و رشد ديني‌، فرهنگي‌، اخلاقي‌ و اجتماعي‌ انسان‌ است‌ بنابراین برنامه هایی با محوریت کتابخوانی و مطالعه گروهی همواره در دستور کار مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 قرار داد.

 

کتاب «ماه ‌عسل آفتابی» با داستان‌هایی از راجبان خانا، راجه ‌رائو، آکوتا گاوا، فرانتس کافکا، آلبرتو مراویا، توماس ‌مان، ایزاک بابل، آلن پیتون و ج. اشتن بک از کشور‌های هند، ژاپن، چک و اسلواکی، ایتالیا، آلمان، روسیه، آفریقای جنوبی و آمریکا همراه است.

 

زندگی بودا، در جنگل، خبر ساختن دیوار، در برابر قانون، در راه گورستان، گی دو موپاسان و نیم‌پولی نیز از جمله داستان‌های منتشرشده در این کتاب هستند.

 

در ابتدای نشست با هم بخوانیم کتابخانه فردوس داستان  «راشومون» به صورت گروهی خوانده می شود و در ادامه «جعفر توزنده‌جانی» نویسنده و منتقد ادبی که به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارد، به معرفی اثر می پردازد.

 

سلسله برنامه های با هم بخوانیم روزهای یکشنبه هر هفته با حضور «جعفر توزنده جانی» کارشناس برنامه و جمعی از علاقمندان به ادبیات داستانی در « فرهنگسرای فردوس » برگزار می شود.

 

 علاقمندان برای حضور در این برنامه می توانند یکشنبه 26 مرداد ساعت 17 به « فرهنگ سرای فردوس » واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهار راه مخابرات مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44081043 تماس گرفته و یا به تارنمای ferdos.farhangsara.ir   مراجعه کنند.

نظر شما