پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۲۴
کد خبر: ۷۹۴۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸
خانه فرهنگ میعاد در منطقه 19 به منظور حمایت از ساخت و توسعه بازی‌های ملی رایانه‌ای و معرفی محصولات فرهنگی جدید مسابقه رایانه‌ای را با عنوان « قهرمانان پارسی » برگزار می‌کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ « دوران افتخار » عنوان بازی رایانه‌ای است که در مسابقه قهرمانان پارسی بین شرکت کنندگان برگزار خواهد شد.
بازی دوران افتخار روایت‌گر خاطرات رزمندگان اسلام در دو عملیات بیت المقدس و مرصاد است که به همت جوانان متخصص ایران اسلامی تولید شده است.این بازی در سومین نمایشگاه بازی های رایانه‌ای معرفی شد و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرارگرفت .

این بازی شامل 6 مرحله و در سبک اول شخص اکشن با کیفیتی بالا تولید شده است. در خلاصه این بازی آمده: عبدالرضا، بسیجی ایرانی است که در خارج از خاک کشورمان توسط سرویس جاسوسی اسرائیل (موساد ) دستگیر و پرونده او جهت تحقیقات بیشتر به سازمان NSA آمریکا ارسال شده است در این حین نیروهای ایرانی در صدد آزادساری او برمی‌آیند و موفق می‌شوند با استفاده از نیروهای خود و نفوذ در سازمان NSA موجبات آزاد سازی او را فراهم آورند. در حین انجام عملیات آزاد سازی ، هکر ایرانی اسناد مهمی را از عبدالرضا بدست می‌آورد که ...


آشنایی نسل جوان و نوجوان با مفاهیم و ارزش های والای دفاع مقدس، حمایت از ساخت بازي‌هاي مرتبط با فرهنگ و تمدن ايراني، دفاع مقدس و داستان‌هاي قرآني، تأثیرگذاری بازی‌های رایانه‌ای در زمینه فرهنگ‌سازی، رشد و تکوین شخصیت فرهنگی و علمی و ایفای نقش‌های آموزشی و کمک آموزشی به ویژه در کودکان و نوجوانان و... از جمله اهداف برگزاری این مسابقه است.


مسابقه قهرمانان پارسی با مشارکت سازمان فضای مجازی سراج و فرهنگ‌سرای فناوری اطلاعات از روز 3 تا 5 شهریورماه در بوستان گفتگو برگزار خواهد شد.
علاقه‌مندان برای ثبت نام براي شركت در اين مسابقه مي‌توانند به خانه فرهنگ میعاد واقع در؛ خاني آباد نو، 20 متري ميعاد، كوچه 35 مراجعه كنند و يا جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌ تلفن‌: 55520708 بگيرند.

نظر شما