جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۲
کد خبر: ۷۹۴۰۸
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
مجتمع فرهنگی هنری نور کارگاه و تور عکاسی «گنبدهای فیروزه ای» را به منظور ثبت معماری مذهبی منطقه 5 در بقاع متبرکه امامزادگان این منطقه برگزار می کند.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، این کارگاه و تور عکاسی طی سه جلسه برگزار خواهد شد که دو جلسه ی آن (دوشنبه 27 مرداد و دوشنبه سوم شهریور) به عکاسی از مکان های مورد نظر اختصاص دارد؛ همچنین در جلسه پایانی (دوشنبه 10 شهریور) نقد و بررسی و تحلیل فنی و محتوایی عکس های منتخب با حضور «علی آذرنیا» مدرس دانشگاه انجام می شود.

آشنایی با اصول اولیه و مقدماتی عکاسی برای شرکت در کارگاه الزامی است و شرکت کنندگان باید تمامی لوازم و ابزار مورد نیاز اعم از دوربین، سه پایه و متعلقات آن را به همراه داشته باشد.

در پایان کارگاه از میان عکس های ارائه شده 25 قطعه انتخاب و در نگارخانه آفرینش نور در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت؛ همچنین به تمامی شرکت کنندگان لوح شرکت در کارگاه اعطاء خواهد شد.

علاقمندان برای کسب اطلاعات از نحوه شرکت در این کارگاه و تور عکاسی می توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت ا... کاشانی، بعد از پل ستاری، جنب شهر كتاب مراجعه کرده و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44088707 تماس گرفته و یا به تارنمای ferdos.farhangsara.ir مراجعه کنند.

نظر شما