جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۵
کد خبر: ۷۹۵۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳
داستان «مسافر» از کتاب «من قاتل پسرتان هستم» احمد دهقان در یکصد و سی و نهمین برنامه با هم بخوانیم فرهنگسرای فردوس با حضور علاقه‌مندان روخوانی می‌شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، در ابتدای این نشست ادبی در کتابخانه فردوس، داستان «مسافر» به صورت گروهی خوانده می‌شود و در ادامه جعفر توزنده‌جانی نویسنده و منتقد ادبی به معرفی اثر می‌پردازد. وی کارشناس ثابت برنامه با هم بخوانیم است که روزهای یکشنبه هر هفته به میزبانی فرهنگسرای فردوس برگزار می‌شود.

دهقان نخستین رمان خود «سفر به گرای 270 درجه» را سال 1375 منتشر کرد که دو سال بعد یکی از آثار برگزیده 20 سال داستان‌نویسی و سپس برگزیده 20 سال ادبیات پایداری معرفی شد. از دیگر آثار این نویسنده می‌توان به «گردان چهار نفره» ، «پرنده و تانک»، «روزهای آخر»، «ستاره‌های شلمچه»، «ناگفته‌های جنگ»، «نگین هامون» و «هجوم» اشاره کرد.

مجموعه داستان «من قاتل پسرتان هستم» با 10 داستان کوتاه از جمله بازگشت، بن‌بست، تمبر و... به تاثیر جنگ بر زندگی انسان‌ها پرداخته است؛ داستان‌هایی تلخ و در عین حال واقعی از مردان جنگ که بعد از دوران دفاع مفدس سختی‌های بسیاری را متحمل شدند.

علاقمندان برای حضور در این برنامه می‌توانند یکشنبه 16 شهریورماه ساعت 17 به فرهنگسرای فردوس در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44081043 تماس بگیرند. تارنمای ferdos.farhangsara.ir هم در دسترس کاربران است.
نظر شما